Moja dieta part ... :)

1. Data: 2004-12-02 22:02:24

Temat: Moja dieta part ... :)
Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiec tak:)
Zaczalem 05/07/04 z waga 136,5kg, wzrost 168cm, wiek 30 lat
Na dzien dzisiejszy waze 105,8 kg reszta bez zmian :) Zrzucilem ponad 30kg w
5 mcy - na razie daze do wagi < 100kg taki cel ustalilem z lekarzem i jak
widac niewiele mi juz brakuje
Biore leki zapobiegajace tworzeniu sie kamieni zolciowych moj dietetyk uwaza
ze mam duze szanse na nie.

Czuje sie wspaniale i dalej ciagne diete 1200kcal na dzien.
Plywam 2x w tygodniu robie po 50 basenikow x 25 m

wiecej opisze jesli bedziecie chcieli to czytac ? :)

Serdecznie was wszystkich pozdrawiam
Adam

2. Data: 2004-12-03 08:31:48

Temat: Re: Moja dieta part ... :)
Od: "rafal" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz podaĆ JEDEN PRZYKŁADOWY DZIEŃ DIETY Z OPISEM ŚNIADANIE OBIAD KOLACJA ,
CZY OPRÓCZ DIETY BIERZESZ JAKIES SUPLEMENTY LUB LEKI .

3. Data: 2004-12-03 10:24:06

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Charazinski" <a...@i...pl> napisał w
wiadomości news:QhMrd.61379$ha.31129@news.chello.at...
> [...]
> ze mam duze szanse na nie.
>
> Czuje sie wspaniale i dalej ciagne diete 1200kcal na dzien.
> Plywam 2x w tygodniu robie po 50 basenikow x 25 m

Gratuluję najserdeczniej :)
Hmm, czy czujesz, że basen pomaga Ci chudnać, czy po prostu utrzymuje Cię w
dobrej formie? Masz jakieś obserwacje w tym kierunku? Bo ja cały czas stoję
przed dylematem - pływać albo nie pływać... Może lekarz coś powiedział?
Doradzał Ci basen?
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2004-12-03 10:56:02

Od: "smok" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
stoję
> przed dylematem - pływać albo nie pływać... Może lekarz coś powiedział?

Na kamienie dobre jest piwo :) a tak serio to tylko pogratulować. Masz silną
wolę zeby osiągnąc taki sukces, mi w dalszym ciągu sie nie udaje (185 cm
wzrostu 103 kg wagi)
Smok

5. Data: 2004-12-03 10:56:23

Od: "Profil1" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Plywam 2x w tygodniu robie po 50 basenikow x 25 m
>
> wiecej opisze jesli bedziecie chcieli to czytac ? :)

*** aż strach pomyśleć co będzie się działo jak zaczniesz odżywiać się
normalnie. 1200 kal. to głodówka.
Jak z zębami ? bo na dietach wyniszczających zęby psują się w oczach.
pozdrawiam
Mietek

6. Data: 2004-12-03 14:17:36

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stoję
> przed dylematem - pływać albo nie pływać... Może lekarz coś powiedział?

oczywiście, że pływać

--
rene
"Pragnienie, motywacja i stawianie sobie celów - wszystko zaczyna się w

7. Data: 2004-12-03 16:19:49

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> Hmm, czy czujesz, że basen pomaga Ci chudnać, czy po prostu utrzymuje Cię w
> dobrej formie? Masz jakieś obserwacje w tym kierunku? Bo ja cały czas stoję
> przed dylematem - pływać albo nie pływać...

Plywac :) Moim zdaniem pomaga chudnac bardzo, nawet nie dlatego, ze
pozwala zrzucic jakies znaczne ilosci kg, ale dlatego, ze bardzo
korzystnie wplywa na cala sylwetke i na jedrnosc skory.

BA

8. Data: 2004-12-03 17:02:56

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozwala zrzucic jakies znaczne ilosci kg, ale dlatego, ze bardzo
> korzystnie wplywa na cala sylwetke i na jedrnosc skory.

Skoro każecie... No to już trudno, zmuszę się ;) To muszę iść sobie kostium
kupić... I czepek... Zawszeć to ruch, to pomoże coś spalić, prawda? (pytanie
z nadzieją w głosie :))) )
Pozdrawiam, Agata

9. Data: 2004-12-04 02:59:20

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> normalnie. 1200 kal. to głodówka.
> Jak z zębami ? bo na dietach wyniszczających zęby psują się w oczach.

Nie chciałem się wcinać skoro dieta uzgodniona z lekarzem. No, ale cóż.
Uważam, że lekarze cieszą się u nas niezasłuzenie dobrą opinią. Chciałem
doradzić by jednak zwiększyć ilość kalorii do 1500 i dołożyć w zamian
jeden dzień pływania. I oczywiście pilnować by dieta zawierała
odpowiednią ilość białka, soli mineralnych i witamin. A na basen chodzić
na czczo. Polecałbym również ćwiczenia na urządzeniu imitującym wiosła.
Tylko, czy przy takiej wadze jakieś to wytrzyma ;]

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

10. Data: 2004-12-04 10:27:58

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w
wiadomości news:cor965$s8q$1@news.onet.pl...

> [...]

cóż.
> Uważam, że lekarze cieszą się u nas niezasłuzenie dobrą opinią.

To prawda. Po prostu większość lekarzy z tych nieszanujących siebie,
zawodu i pacjentów, ciągle nadal korzysta z opinii dawnych lekarzy
z powołania psując tym samym opinię o lekarzach jako grupie zawodowej.
Pacjenci muszą się nauczyć ODRÓŻNIAĆ "dobrego" lekarza od "złego",
a do tego potrzebna jest między nimi szeroka informacja. Innego wyjścia
nie ma. Ilu pacjentów przy tym ucierpi - to już inna sprawa.

> [...]
imitującym wiosła.
> Tylko, czy przy takiej wadze jakieś to wytrzyma ;]

Dołączę jeszcze przy okazji kilka ciekawych spostrzeżeń.
Parę dni temu był na Discovery dokument pt. "Za dużo skóry". A oto
kilka faktów z historii bohaterki filmu.
Kobieta 39 lat, była 13 lat wegetarianką, aktywna fizycznie
- uczyła dzieci pływania. Miała wypadek samochodowy i nagłe
unieruchomienie w łóżku spowodowało, że w ciągu 5 lat doszła do 238 kg
wagi. Dieta niskotłuszczowa zalecona przez dietetyka niewiele zmieniła.
Przeszła w końcu na dietę bogatobiałkową ubogowęglowodanową. Nic więcej
na temat diety nie powiedziano, tylko tyle, że na śniadanie jadła jajka
na boczku 4-5 razy w tygodniu, chudła w tempie 5,5 kg miesięcznie i
schudła 140 kg (sto czterdzieści kg).

Moje wnioski i spostrzeżenia:
Film nie był o tej skutecznej diecie, opowiadał (zapewne w celach
reklamy) o operacji plastycznej usunięcia nadmiaru 16 kg skóry i
tłuszczu, czyli jak zawsze o usunięciu SKUTKÓW przez wspaniałą
medycynę.
Na PRZYCZYNY nikt w mediach nie zwraca uwagi, ani lekarze, ani
pacjenci.
Pani ta przed wypadkiem nie tyła MIMO, że była na diecie wege, ponieważ
JEDNOCZEŚNIE codziennie pływała na basenie, czyli była bardzo aktywna
fizycznie.
Oczywiście zapewne można też będąc wege nie być aktywnym fizycznie,
i też nie tyć, bo zależy też ILE CZEGO wegetarianin codziennie zjada,
a z tym może być bardzo różnie.
Dopiero unieruchomienie jej w łóżku i dalsze stosowanie diety wege
spowodowało radykalną zmianę uwarunkowań, no i szybkie tycie.
Mało tego - w łóżku niestety dalej musiała leżeć, mogła tylko zmienić
dietę. Zaczęła jeść więcej tłuszczu i bardziej wartościowe pokarmy.
Według współczesnej nauki powinna być coraz grubsza, a okazało się,
że właśnie zaczęła w szybkim tempie chudnąć.
Zgubić 140 kg MIMO braku aktywności fizycznej? Czy to nie jest
zastanawiające?
Oczywiście absolutnie popieram aktywność fizyczną, po to mamy mięśnie
żeby je używać. Chciałam jedynie zwrócić uwagę na paradoksy, które
na ogół są w mediach niedostrzegalne, wszak na tej umiejętności
manipulacji media zarabiają...
Bo, jak kiedyś powiedział autor kabaretu TEY: "Można powiedzieć,
że w traktorze jedno koło jest zepsute, i można też powiedzieć
- trzy koła są DOBRE, ale za to jak to BRZMI! :)

--
Krystyna *Opty* [na DO od 06.98 r.]

Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem. Anatol France

[SPAM] Swieta - prezenty i te sprawy :)
hmm czy mozna tak
kg
dieta Atkinsa