Moja pierwsza lodówka...która?

1. Data: 2005-05-23 17:59:22

Temat: Moja pierwsza lodówka...która?
Od: "Przemek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Przymierzam sie do kupna mojej pierwszej w życiu lodówki!!!
Interesuje mnie cos 130-150 cm wysokosci,ok 55cm szerokości, cichego i
bezawaryjnego a jednoczesnie w przyzwoitej cenie, co nie znaczy, że
koniecznie najtaniej. Najlepiej wynalazki z osobnym zamrażalnikiem. Rzecz ma
służyć dwojgu mięsożerców, którzy gotują niezbyt często ale jak już to na
maxa

Dla tego poprosze o uwagi dotyczace polecanych przez Was marek a takze tych,
które należy omijac szerokim łukiem.
Na co warto zwrócić uwagę, co jest zaletą a co wadą i jakie fajne bajery
wynaleziono a jakie bajery to tylko bajery i tyle.
Jednocześnie jeśli ktoś z Was ma praktyczne rozeznanie co do różnic w cenach
pomiędzy poszczególnymi sklepami (media markt, euro agd itd) także byłbym
wdzięczny za info.

Pozdrawiam

Przemek

2. Data: 2005-05-24 20:00:57

Temat: Re: Moja pierwsza lodówka...która?
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2005 19:59:22 +0200, Przemek napisał(a):

> Jednocześnie jeśli ktoś z Was ma praktyczne rozeznanie co do różnic w cenach
> pomiędzy poszczególnymi sklepami (media markt, euro agd itd) także byłbym
> wdzięczny za info.

Ja trochę nie na temat ale się ostatnio nieźle wk*łem na EuroAGD.
Dwa razy ich pytałem czy transport i wniesienie gratis. "Tak,
oczywiscie" Wszędzie się tym chwalą. Dopiero po kupnie się
dowiedziałem, że faktycznie gratis, ale pod warunkiem, że się
waruje na okrągło w domu i czeka aż łaskawie przywiozą. Tylko
nie wiadomo kiedy.
Jeśli się wyznaczy 4 godzinny przedział czasowy warowania
to kosztuje 15zł. 8 godzin jest taniej :>

Deko chamskie podejście do klienta. Niestety nie jestem
z tych co robią rozróby, a przydałoby się :(
W każdym razie ostrzegam przed cwaniakami.

Pozdrawiam
Miroo

3. Data: 2005-05-25 12:49:12

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl

napisał w wiadomości news:16lo33oq7nr3m.dlg@miroo.miroo.miroo.pl...
> Deko chamskie podejście do klienta. Niestety nie jestem
> z tych co robią rozróby, a przydałoby się :(
> W każdym razie ostrzegam przed cwaniakami.

jeśli już walimy w sprzedawców to powiem, że np. w łodzkim ART-DOMie jest
największy wybór sprzętu AGD (jak szukałem pralki a teraz zmywarki to mają
wszystkie modele dostępne na rynku)
cóż z tego, skoro ceny też mają najwyższe na rynku (20% wyższe niż gdzie
indziej) a próba negocjacji skończyła się fiaskiem całkowitym (tzn.
symboliczną zniżką rzędu 2%) i zakupem towaru gdzie indziej
no cóż, zapewne trzymanie szrokiej oferty kosztuje...

rokko

Meble z wykorzystaniem urządzeń hamujących firmy BLUM czy awykłe Metalboxy???
warunki zabudowy - zasilenie w energi
obudowanie futryny
Wentylator - na co zwrócic uwagę
Zmywarka - głośna praca