Moja strona

1. Data: 2007-12-10 19:38:24

Temat: Moja strona
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczy

Piszę na tę grupę, gdyż w ostatnim czasie udało mi się ukończyć moją
stronę o moim małżeństwie. Małżeństwo swoje uznaję za wyjątkowo cenny
skarb, jednak także wyjątkowo kruchy. To co wydaje mi się wyjątkowym
moim (i małżonki oczywiście) wyczynem jest utrzymanie naszych relacji
na satysfakcjonującym nas poziomie. Właśnie o tym jest moja strona.
Na obecną chwilę nie wiem jaką wartość przedstawia moje dzieło. Mam
nadzieję, że być może komuś pomoże.

Być może łamię jakiś regulamin, że np. nie uczestniczę w dyskusjach,
lub dokładnie nie czytam postów. Na razie nie jestem w stanie
uczestniczyć w dyskusji, nawet w zaczętym przeze mnie wątku. Nie wiem
także jak będzie z odpisywaniem na emaile. W każdym razie myślę, że
warto zapoznać się z tą stroną, gdyż włożyłem w nią (jej treść)
wysiłek z nadzieją, że komuś się to może przydać.

adres:
www.rodzina.priv.pl

2. Data: 2007-12-10 20:42:27

Temat: Re: Moja strona
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@o...pl pisze:

> [...]
> na satysfakcjonującym nas poziomie. Właśnie o tym jest moja strona.
> Na obecną chwilę nie wiem jaką wartość przedstawia moje dzieło. Mam

Zapoznałem się. I lekko poraził mnie fakt, iż po zaledwie paru latach
stażu już wziąłeś się za podsumowanie. Myślisz, że nic już się nowego,
nic zaskakującego w Waszym życiu nie zdarzy ?

Pozdrawiam
Adam

3. Data: 2007-12-10 20:52:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:fjk8m9$1pl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zapoznałem się. I lekko poraził mnie fakt, iż po zaledwie paru latach stażu
> już wziąłeś się za podsumowanie. Myślisz, że nic już się nowego, nic
> zaskakującego w Waszym życiu nie zdarzy ?

Mnie oszołomiła składnia.
Poniżej parę frapujących przykładów.

"Z żoną udało nam się pobrać pomimo niewyraźnego entuzjazmu ze strony obu
rodziców."
"Z praktyki wyszło, że lepiej dla małżeństwa i zgodniej dla całej rodziny
mieszka się osobno z odpowiednią odległością."

A tu to już w ogóle odpadłam:
"Również mnie bardzo fascynują możliwości ludzkiego umysłu. Mając dość sporą
wiedzę z tego tematu, postarałem się uczynić treść mojej strony możliwie
łatwostrawną."

Qra, idę zgłebiać dalej watrość dzieła, bo jawi mi się dowcipniejszym od
joemonster

4. Data: 2007-12-10 21:17:32

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Mnie oszołomiła składnia.

Może to jakieś regionalizmy ;)

> Qra, idę zgłebiać dalej watrość dzieła, bo jawi mi się dowcipniejszym od
> joemonster

Ić będzie śmieszniej. Przy okazji Wy tez macie na tej stronie sknocone
kodowanie?
--

Paulinka

Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa.

S.J.Lec

5. Data: 2007-12-10 21:29:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w wiadomości

> Może to jakieś regionalizmy ;)

-izmy na pewno. Ino początek inszy ;-)

> Ić będzie śmieszniej. Przy okazji Wy tez macie na tej stronie sknocone
> kodowanie?

No i prawie doszłam:
"W końcu nadszedł ten upragniony czas, gdy mogłem z czystym sumieniem podjąć
normalną pracę zawodową na etat. Po zakończeniu etatu, planuję zrobić własną
firmę komercyjną."

Ja bym proponowała zrobić gazetę typu "Chwila dla Ciebie" czy inny, bardziej
jeszcze opiniotwórczy "Fakt". Z takimi możliwościami językowymi duża szansa,
jest.

Qra, nie no, moja Opera sobie radzi.

6. Data: 2007-12-10 21:37:41

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> [...]
>
> Ja bym proponowała zrobić gazetę typu "Chwila dla Ciebie" czy inny,
> bardziej jeszcze opiniotwórczy "Fakt". Z takimi możliwościami językowymi

Zawsze można się jeszcze rozmnożyć, co by nie gadać jest to i
osiągnięcie życiowe i często skończenie etatu. Tylko szkoda, że głównie
w przypadku kobiet.

> Qra, nie no, moja Opera sobie radzi.

Avant Browser niet, ale to nakładka na IE, więc się nie dziwię...

7. Data: 2007-12-10 21:39:50

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może to jakieś regionalizmy ;)

> Ić będzie śmieszniej. Przy okazji Wy tez macie na tej stronie sknocone

tesz

Sylwia

8. Data: 2007-12-10 22:59:28

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Poniżej parę frapujących przykładów.

O magii poczytaj, jest tuż za Bogiem i dwa pola za Rodzicami.
Wyrwało mnie z obuwia, przywiążę skarpetki i czytam dalej.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

9. Data: 2007-12-10 23:04:53

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Może to jakieś regionalizmy ;)

Ta:
Patrząc na dzieci pod kontem finansowym można dostać wręcz niechęci do
nich.
Jakież to prawdziwe. Pod moim kontem jest zupełnie tak samo.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

10. Data: 2007-12-11 19:16:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, idę zgłebiać dalej watrość dzieła, bo jawi mi się dowcipniejszym od
> joemonster

Nie dałem rady zgłębić, a bardzo się starałem :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

upadek społeczeństwa
związki na odległość
Abonament dla ,,frajerów"
chyba się rozwiodę
odwrocona osmoza - czy ktos ma urzadzenia? czym filtrowac wode?