Moja tarta

1. Data: 2002-10-09 09:27:06

Temat: Moja tarta
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam po kilkutygodniowej, urlopowej przerwie!
Wczoraj naszla mnie chec na tarte z jablkami. Nie namyslajac sie wiele,
przygotowalam spod i zamrozilam. Jablka obralam, pocielam na plasterki.
I nagle sparalizowala mnie mysl: nie mam smietany! Szybki bieg do
lodowki i penetracja... uff, znalazlam jogurt! Wlalam go do miski (bylo
go tak gdzies 250 - 350 ml, bo dolewalam w trakcie, dosypalam ok. 10 dkg
cukru, troche cynamonu i cukru waniliowego + 3 jajka i 1 lyzke maki.
Na ciasto wylozylam jablka (duzo) i wsadzilam do piekarnika. Gdy sie
podpieklo, wylalam na nie mieszanke jogurtowa. I znow do piekarnika.
Przypomnialam sobie, ze mam w szufladzie platki migdalowe. Posypalam
nimi ciasto. Ladnie sie zrumienily.
Wyszlo calkiem dobre, i na cieplo i na zimno.
I juz w ten wieczor jesienna szaruga nie byla w stanie zepsuc mi humoru.

Maria

1. Data: 2002-10-09 15:33:04

Temat: Odp: Moja tarta
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I juz w ten wieczor jesienna szaruga nie byla w stanie zepsuc mi
humoru.

Jak ładnie opisany przepis!!!!!!

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-10-09 19:31:09

Temat: Re: Moja tarta
Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opis supcio. a a propos tart (nie wiem czy dobrze odmienilam przez przypadki
:)) to widział ktoś u nas w Polsce taki specjalny żel czy coś w tym stylu
(po francusku to jest "nappage") do tychże tart? Kupiłyśmy z mamą takie cuś
we Francji (2 opakowania żeby choć na trochę starczyło), ale że u nas w domu
tarty się cieszą olbrzymim powodzeniem więc nappage są już u nas prawie na
wymarciu :) A mimo wszystko z tym nappagem to lepsza ta tarta co tu dużo
mówić....
Katka

1. Data: 2002-10-10 06:08:41

Temat: Re: Odp: Moja tarta
Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:

> humoru.
>
> Jak ładnie opisany przepis!!!!!!

Dziekuje za uznanie. Choc smakowalo lepiej niz to opisalam :-)

Pozdrawiam
Maria

Zupa cebulowa??
jak zrobic sos Worcestershire??
kasza gryczana i grzyby (P)
Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu
ciasto krolowej saby