Moje/Nasze sprawy

Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Artur <a...@j...net>
Subject: Moje/Nasze sprawy
Sender: Artur <a...@j...net>
Date: Fri, 2 Aug 2002 00:26:42 +0200

Witam Wszystkich,

Post ten skierowany jest do osob, które uwazaja, iż dzialalnosc osoby
podpisujacej się jako Astec S.A. jest szkodliwa, sprzeczna z ich
poczuciem uczciwosci, ucierpialy na jego dzialalnosci lub chca temu
przeciwdzialac.
I tu nastepuje wlasciwa prosba:
osoby majace sprecyzowane zdanie na temat osoby podpisujacej się jako
"Astec S.A." i nie beda sie bac wyrazic go publicznie prosze o kontakt
na mailto:a...@j...net

W zwiazku z dzialaniami jakie podjela osoba podajaca się za Arnolda
Buzdygana, wydzwaniajac do mojej firmy i szkalujac moje imie poprzez
nazywanie mnie kryminalista oraz przestepca a także straszenie
pracownikow "umoczeniem dupy" za to, ze nie chca z nim rozmawiac,
rozwazam (po konsultacjach z prawnikami firmy) mozliwosc zlozenia pozwu
cywilnego o zadoscuczynienie.

W razie zainteresowania proszę o odpowiedzi TYLKO na wyzej podany adres
e-mail.

A.