Mojej córce (2,5) kręci się w głowie

11. Data: 2007-11-09 20:02:42

Temat: Re: Mojej córce (2,5) kręci się w głowie
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"

> pod rzad..), chociaz skoro piszesz ze musisz 'znieczulac' (co bolesnego
> jest w badaniu rezonansem?) dziewczynke to pewnie nie bedzie zabawy.

dziecko musi być uśpione do badania, bo jest za małe i nie będzie leżało
nieruchomo.
Pozdrawiam
Teli.

12. Data: 2007-11-09 21:12:47

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chwili w internecie przeczytał, zresztą ode mnie dostał tego linka :P
ze co prosze? pokazac ci logi z godzina?
kto od kogo dostal.
odszczekac prosze.

13. Data: 2007-11-09 21:15:54

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziecko musi być uśpione do badania, bo jest za małe i nie będzie leżało
> nieruchomo.
mhm, domyslilem sie ale czepilem sie tego 'znieczulenia' .
sorki za analny komentarz.
za duzo chyba postow toma czytam ;)

14. Data: 2007-11-09 23:41:59

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

> ze co prosze? pokazac ci logi z godzina?
> kto od kogo dostal.
> odszczekac prosze.

ja Ci to podsyłałem chyba miesiąc temu...

--
www.vegie.pl

15. Data: 2007-11-10 00:46:45

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:
> ja Ci to podsyłałem chyba miesiąc temu...
pokaz loga.

16. Data: 2007-11-10 08:06:31

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Nov 2007, Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

> czytam wlasnie o migracjach pasozytow (np. T.Cati,
> http://cmr.asm.org/cgi/content/full/16/2/265?view=lo
ng )
> i zastanawiam sie nad tym czy taki rozkladajacy sie paozyt nie spowodowalby
> takiego wyniku badania. oczywiscie rozlozy sie i zmiana bedzie lokalna...

nie strasz matki głupotami

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

17. Data: 2007-11-10 08:15:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Nov 2007, tomek wilicki wrote:

> każdy chyba który migruje, a więc 80%, do tych co wymienił Curious dodaj
> przede wszystkim glistę ludzką - ona jest podstawowym podejrzanym, jako że
> występuje najczęściej. Curious akurat poda te rozwiązania o których w tej
> chwili w internecie przeczytał, zresztą ode mnie dostał tego linka :P

widzę, że świetnie Wam idzie diagnozowanie dziecka na odległość
i straszenie matki nie_wiadomo_czym. Szanowny Panie Tomaszy
i Curious. Dajcie sobie spokój ...

P.

18. Data: 2007-11-10 08:17:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Nov 2007, Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

> za duzo chyba postow toma czytam ;)

sorry, ale chyba wypowiadasz się o rzeczach na których
się nie znasz i straszysz matkę niestworzonymi opowieściami.
Rozumiem, że obaj macie bujną wyobraźnie ale na prawdę
nie straszcie nią ludzi.

P.

19. Data: 2007-11-10 12:20:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> sorry, ale chyba wypowiadasz się o rzeczach na których
> się nie znasz i straszysz matkę niestworzonymi opowieściami.
> Rozumiem, że obaj macie bujną wyobraźnie ale na prawdę
> nie straszcie nią ludzi.

bujna wyobraźnia? Przecież pasożyty u dzieci to coś całkowicie powszechnego,
niemal każdy miał jakiegoś gościa, do tego w ogromnej większości przypadków
zupełnie niegroźnego, nawet jeśli larwa zawędruje gdzie nie trzeba.

--
www.vegie.pl

20. Data: 2007-11-10 12:24:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> widzę, że świetnie Wam idzie diagnozowanie dziecka na odległość
> i straszenie matki nie_wiadomo_czym. Szanowny Panie Tomaszy
> i Curious. Dajcie sobie spokój ...

ale jakie nie_wiadomo_co? Zarówno ze mnie jak i z curiousa lekarz się śmiał
gdy wspominaliśmy o glistach. No hahaha, pasożyty, hihihi, oj, nie wyrobię,
ale sobie wmówili, ohohoho, glisty, dobre sobie. Tutaj proszę recepta na
łupież, na poty, tutaj na parestezje, proszę, na swędzenie skóry, na
rozwolnienie, o, tutaj na żołądek, na ból głowy. Na kontrolę i po następne
recepty proszę za 2 tygodnie.

Prywatne testy kału i... są, jak w pysk strzelił. Ja nawet swój mikroskop
odkurzyłem, niezła jazda - zobaczyć kilkaset jajek "czegoś".

straszenie to żadne, bo larwa - nawet jeśli sobie zawędrowała do mózgu -
zdechła tam i za rok się kompletnie rozłoży, śladu nie będzie.

--
www.vegie.pl

Trądzik - nie do wyleczenia
I know it's past visiting hours