Mole jak skowronki.

51. Data: 2010-06-22 04:38:14

Temat: Re: Mole jak skowronki.
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:4c1fe329$0$2584$65785112@news.neostrada.pl...

> On jest po rozedmie płuc.
> A te małe gadziny s? pod ci?nieniem atmosferycznym wewn?trz. I ono je
> zabija - gazy, pary i ciecze przeciskaj?c się przez przechtlinki
> unicztożaj? stwora. To jest moja wiedza jeszcze z podstawówki, czyli gdy
> miałem około 12 - 14 lat, czyli maj?ca około 50lat, więc sprawdziłem w
> wiki.

Haha, dobre.
Te same gazy, pary i ciecze zabijają nurków podczas dekompresji. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

52. Data: 2010-06-22 04:38:45

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Pobierze z głęboko?ci 7 m, bez wzgledu na moc, jeżeli rura ssawna jest
> szczelna nad lustrem wody.
> Nie pajacuj Jasiu.

Mylisz się.

53. Data: 2010-06-22 04:39:41

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Będzie, ale nie z gotowania. Nurkowie to maj? st?d siedz? w komorach
> dekompresyjnych, aby te gazy ponownie rozpu?cić im we krwi.

Nie będzie.
Byłeś kiedyś sprężany w komorze dekompresyjnej? Ja tak.

54. Data: 2010-06-22 04:40:37

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Omajg....

Tak. Nie ma to jak naukowe wyjaśnienie kury domowej. :)

55. Data: 2010-06-22 04:42:34

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Omajg... No za mała różnica ciśnień po prostu. Ileż masz tego podciśnienia
> w torebce foliowej - co, próżnię tam masz może? - nie, tylko PODCIŚNIENIE.
> Małe.

Poniżej 0,2 ATA w mojej pakowarce. Znacznie mniej w pompie próżniowej do
serwisowania klimatyzacji.
Wystarczy aby doprowadzić do wrzenia wodę. Niezależnie od jakości próżni za
mało aby doprowadzić do wrzenia płyny ustrojowe wewnątrz ciała.

56. Data: 2010-06-22 04:43:47

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Folia dla gazów jest jak sito, odpompowanie powietrza prowadzi do
> zwilżenia jej powierzchni od wewn?trz i w pewnym stopniu uszczelnienia, co
> powoduje zmniejszenie wymiany gazowej, za to staje się barier? dla kurzu,
> bakterii i owadów na jaki? czas. Możliwe, że które? owady mog? wbić
> pokładełko poprzez folię.

Hahaha, dobre.
Mylisz się. Folia do pakowarek jest gazoszczelna i zwilżanie nie ma
znaczenia. Produkty suche tak samo trzymają szczelność.

Panslavista, normalnie lubię Cię.

57. Data: 2010-06-22 04:46:21

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Na skutek zatorów naczyniowych.

Śmierć na skutek zatorów zajmuje o parę minut dłużej niż śmierć z powodu
niedotlenienia.
W typowej sytuacji nurka, który pominął głębokie przystanki dekompresyjne,
rekompresja musi nastąpić w ciągu 5 minut. Wtedy nie ma skutków zdrowotnych.
Po 5 minutach tworzą się pęcherzyki i wtedy sytuacja się mocno komplikuje.
Jeśli chodzi o kosmonautów w próżni, to czas ten jest ograniczony do
kilkunastu sekund.

58. Data: 2010-06-22 04:57:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Haha, dobre.
> Te same gazy, pary i ciecze zabijają nurków podczas dekompresji. :-)

Może masz na mysli pływaki żółtobrzeżki.

59. Data: 2010-06-22 05:00:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Mylisz się.

Aby pozbyć się równowagi ciśnienia atmosferycznego i masy wody są stosowane
pompy głębinowe lub ręczne tłokowe żerdziowe.

60. Data: 2010-06-22 05:03:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mylisz się. Folia do pakowarek jest gazoszczelna i zwilżanie nie ma
> znaczenia. Produkty suche tak samo trzymają szczelność.

Napełnij worek wodorem (to taki gaz) zamknij go szczelnie, obciąż jakąś masą
i pilnie obserwuj.

Czy w każdym pieciu na ekogorszek można palić owsem ?
Całkowity koszt nowego domu
Termometr z zapisem temperatury ?
Krem pod oczy czyli gdzie?
DOWCIPY WYBRANIOWE