Monsieur Cuisine - opinie

21. Data: 2017-08-27 21:01:38

Temat: Re: Monsieur Cuisine - opinie
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-27 o 18:59, stefan pisze:

> Ukrainka jak zdezynfekuje i zaromatyzuje pościel, to miałbym dwa
> wyjścia: wezwać ekipę żeby to zabrała do spalarni albo spalić chałupę
> samemu. Po kalkulacji Rainbow taniej wychodzi...
> pozdr
> Stefan
> PS. Jeżdziłem dawniej w Czernohorę, Gorgany i wiem jak śmierdziały
> ukraińskie wsie...

Teraz Warszawa jeszcze gorzej "śmierdzi", bo co krok to Ukrainka. W
autobusach tak drą mordy, że aż trzeba zwracać im uwagę. Fakt, że
poprzyjeżdżały tu bogate, bo ubrane lepiej niż Warszawianki. Do
supermarketu teraz Warszawianki do pracy nie przyjmą tylko Ukrainkę
(taką mogą oszukać na kasie jak nie po znajomości). Niedługo Ci Ukraińcy
nas* nam na głowy albo nas powyżynają.

--
animka

22. Data: 2017-08-27 22:03:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na google są porady - co i jak.

https://www.google.pl/search?source=hp&q=Monsieur+Cu
isine+-+opinie&oq=Monsieur+Cuisine+-+opinie&gs_l=psy
-ab.12..0i22i30k1.9259.9259.0.15570.1.1.0.0.0.0.256.
256.2-1.1.0....0...1..64.psy-ab..0.1.254.aD1wE-o21Kg

Jest jeszcze jakies urządzenie Termomix i uważam, że to urzdzenie jest
chyba lepsze.
https://www.youtube.com/watch?v=cKsZRwjzXBE

--
animka

23. Data: 2017-08-27 22:18:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.08.2017 o 22:03, Animka pisze:
> [...]
-ab.12..0i22i30k1.9259.9259.0.15570.1.1.0.0.0.0.256.
256.2-1.1.0....0...1..64.psy-ab..0.1.254.aD1wE-o21Kg

O, dzięki, fajna relacja, a nie trafiłam na nią wcześniej. Prawie mnie
przekonała do zakupu.

> Jest jeszcze jakies urządzenie Termomix i uważam, że to urzdzenie jest
> chyba lepsze.
> https://www.youtube.com/watch?v=cKsZRwjzXBE

Pewnie lepsze, no ale czy 7 razy lepsze? Wątpię.

Ewa

24. Data: 2017-08-27 23:16:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

https://gloria.tv/article/YT7ewNp4Qmf61QpiBgMHuwCTJ

25. Data: 2017-08-28 13:02:05

Temat: Monsieur Cuisine - opinie
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Reklama dźwignią handlu - stare, ale coraz bardziej aktualne.

26. Data: 2017-08-28 18:45:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-27 o 22:18, FEniks pisze:

> [...]
> przekonała do zakupu.

> Pewnie lepsze, no ale czy 7 razy lepsze? Wątpię.

Skoro 7 razy to różnica jest.
Nie mam tych urządzeń to nie powinnam się wypowiadać.

--
animka

27. Data: 2017-08-28 20:59:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2017 o 18:45, Animka pisze:

isine+-+opinie&oq=Monsieur+Cuisine+-+opinie&gs_l=psy
-ab.12..0i22i30k1.9259.9259.0.15570.1.1.0.0.0.0.256.
256.2-1.1.0....0...1..64.psy-ab..0.1.254.aD1wE-o21Kg

> Skoro 7 razy to różnica jest.

W cenie - na pewno.

Ewa

28. Data: 2017-09-07 22:00:41

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik i...@g...pl ...

> [...]
> jestem srogo zawiedziona. Naprawdę dziwię się, że Teściowa to kupiła -
> podobnie jak z odkurzaczem 'tęcza'. Oba produkty to ciężka ściema
> marketingowa, podobnie jak cud-ściereczki czy inne odkurzacze
> magiczne. Nasz termomix jest prawie wyłącznie używany do robienia
> własnych konfitur/dżemów, właśnie dzięki podgrzewaniu. Włącza się go
> więc raczej sporadycznie i wywalanie tylu tysięcy jest dla mnie
> nienormalne. Wady:
> - GŁOŚNY: buczy, charczy i tłucze się na blacie. Zapomnijcie, by
> używać go w otwartej kuchni, nic nie słychać, tv, rozmowy - po prostu

Zgadza sie, jest głosny, zwłaszcza jak sie wrzuci lód, albo coś innego
zmrozonego. Czy np. mak. Ale zgoda - głosny jak cholera.

- CZYSZCZENIE: jak się robi ciasto lub coś lepkiego,
> bardzo ciężko umyć. Ten gar jest ciężki i jeśli się ma mały zlew, to
> można się z tym od razu pożegnać.

Gówno prawda. Ani jakis super ciezki, myje sie bez problemu w zmywarce a i
recznie myje sie bardzo łatwo, nawet jak np. jakies ciasto sie w tym
robiło.

- UMIEJSCOWIENIE: nawet nie myślcie,
> że będziecie go wyciągać z szafki w razie potrzeby. On musi stać na
> blacie, bo jest okropnie nieporęczny i ciężki.

Jak wszystko co jest wieksze od blendera. IMO oczywiście.

- CENA: już znacie moją
> opinię. Jest to absurd i kpina, 2 średnie krajowe wydać na coś
> takiego...

A tu akurat zgoda - jest to bardzo droga rzecz.
Niemniej słuzy, słuzy, zepsuc sie nie chce wiec kto bogatemu zabroni.
Jedni kupuja nowe auta, drudzy termomixa :)

> "Słaba obsługa serwisowa. Nabyłem TM w listopadzie 2014 r. za 4,7
> TPLN. Już w grudniu (w Wigilię) przestały działać noże podczas próby
> krojenia zamrożonych truskawek. Po natychmiastowym zgłoszeniu usterki
> nie było jeszcze najmniejszej reakcji ze strony serwisu. Jak na tak
> drogi sprzęt to oczekiwałbym dużo lepszej obsługi. Gdybym kupił taki
> garnek w jakimkolwiek sklepie AGD to pewnie miałbym już naprawiony."

Nie było jeszcze - co to znaczy? To długo od wigilii do nie było jeszcze?
Tak czy siak - to tylko takie przekomarzanie. Nasz sie nie zepsuł wiec o
serwisie trudno mi sie wypowiadac.
Zepsuł mi się po kilku miesiacach blender zelmera bodaj - reklamacja w
komputroniku trwała prawie miesiac... Tez długo...

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

29. Data: 2017-09-07 22:24:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.09.2017 o 22:00, Budzik pisze:
> Gówno prawda. Ani jakis super ciezki, myje sie bez problemu w zmywarce a i
> recznie myje sie bardzo łatwo, nawet jak np. jakies ciasto sie w tym
> robiło.

Z tym lidlowskim jest podobnie. Bo oczywiście kupiłam sobie na próbę.
Sprawdzam, czy coś takiego przyda się na dłuższą metę. Na razie świetnie
się robi w tym sprzęcie risotto, gulasz. No i przecierowe zupy. Za dużo
doświadczenia jeszcze nie mam.
Jak na razie minus taki, że nie można równocześnie dusić czegoś w
pojemniku miksującym i gotować na parze. W termomiksie można?

Ewa

30. Data: 2017-09-08 11:00:38

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> [...]
> świetnie się robi w tym sprzęcie risotto, gulasz. No i przecierowe
> zupy. Za dużo doświadczenia jeszcze nie mam.

Dokładnie.

> Jak na razie minus taki, że nie można równocześnie dusić czegoś w
> pojemniku miksującym i gotować na parze. W termomiksie można?

Można.
Jest specjalne sitko na którym mozna np. na dole ryz a na górze co chcesz.
Ale mozesz tez na dole w garnku coś a na parze z tego co robisz parowac cos
u góry.
Z tym ze oczywiście na dole musi sie krecic nóż, moze oczywiście bardzo
wolno i moze do tyłu zeby tylko mieszac.

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Dobija mnie reklama
Świnka Grażynka
nie jedzcie mięsa
żywność a charakter