Monsieur Cuisine - opinie

41. Data: 2017-09-09 21:01:14

Temat: Re: Monsieur Cuisine - opinie
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> A tak na marginesie - do jakich potraw najczęściej używasz tego sprzętu?
> Masz jakieś swoje ulubione przepisy, którymi mógłbyś się podzielić?
> Ja np. dzisiaj robiłam dorsza na marchewce z pomarańczami. Bardzo dobre
> wyszło. I błyskawicznie. I odkryłam przy okazji świetny sposób na
> marynowanie ryby, właśnie w świeżym soku z pomarańczy. Nabiera
> doskonałego smaku.

Ja osobiscie to tylko jakies szybkie zupe przecierowe i desery typu shake,
lody, owoce :)
Zona robi w tym wszystko, no moze prawie :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

42. Data: 2017-09-09 21:38:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> No i to jest to.
> Cienkie plastiki, badziewna maszyneria.
> Chińszczyznę odstawiają chyba, jak (równie dziś badziewny) Bosch.
> Pomyśleć, że kiedyś obie firmy były dla mnie synonimami solidności! Bo
> takie były! Podobno dziś nawet Miele już dołączyło do badziewia :-(

No własnie. Wiec pytanie czy taki termomix który maltretowany przez kilka
ładnych lat nie ma praktycznie sladów uzytkowania o awarii nie wspominajac
nie jest wart swojej ceny?

> No pewnie.

> Dlaczego nie? Czyż wydaję jakiś gorszy pieniądz na niego?

No własnie ani lepszy ani gorszy wiec skad wymaganie zeby nagle firma
gwarancje w 3 dni załatwiała?

> Z usterkami czy z ajfonem? Bo ja mam od dłuższego czasu do czynienia z
> tym drugim, a pierwszego do tej pory absolutne zero i zachwyt pełen.
> Ci, którym się zdarzyła awaria, chwalą serwis. Więc po moich FATALNYCH
> przejściach z ultraolewackim badziewnym Boschem - w przypadku Apple
> dziwnie jasno widzę przyszłość...

Z ajfonem.
W internecie sa również zdania odrebne...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

43. Data: 2017-09-09 22:48:16

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-09 o 20:36, XL pisze:

> Wyprać? Dębowe? LOL
>
> A może masz jakieś patenty na przemieszczanie po nich Roboclean'a i
> czyszczenie ich - bez zbiornika?
> LOL

Nie, nie mam patentu na pranie dębowych schodów, ale za Oceanem miałem
kumpla, takiego Józusia z Kościeliska, jak pierdyknął raz siekiereckom
to schody w momencie były rozłożone na elementy.
Natomiast ja osobiście schody z wykładziną (salon miał ze 4 metry
wysokości) bez problemu czyściłem najpierw z piętra, potem drugą połowę
z parteru.
Proste, ale dalej się dziwię...
pozdr
Stefan

44. Data: 2017-09-10 00:24:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Nie, nie mam patentu na pranie dębowych schodów, ale za Oceanem miałem
> kumpla, takiego Józusia z Kościeliska, jak pierdyknął raz siekiereckom
> to schody w momencie były rozłożone na elementy.

Widać różnie ludzie rozumieją termin pranie, panie.

> Natomiast ja osobiście schody z wykładziną (salon miał ze 4 metry
> wysokości) bez problemu czyściłem najpierw z piętra, potem drugą połowę
> z parteru.
> Proste, ale dalej się dziwię...

Nie dziwię się, że się dziwisz - ale ja mam dom trzykondygnacyjny - czyli
klatkę schodową z półpiętrem, a schody biegnące przez dwie kondygnacje.
Nijak mi ta rura nie sięga do półpiętra nawet, a już zupełnie do podestu na
nim - ani z góry, ani z dołu.
A gdyby nawet, to jednak sam ten grzmot z parteru na piętro się nie
przeniesie. Cóż z tego, że nawet ze zbiornikiem rozłączony, kiedy nad
schodami sam fruwać nie chce, a dwie części osobno też żadna wygoda targać.
W dodatku jeszcze trzecia ręka by się przydała do trzymania kółkowego
podwozia zbiornika, coby nie odpadło w trakcie. Ale można zębami, jak się
kto uprze.

Ja uparta bardzo nie jestem, a i zęby szanuję, bo mam żtp. jednorazówki.
Znaczy - dwu. Trzecie nie wyrosną.
To wymyśliłam zakup taniego a lekkiego Zelmera. Z myślą o schodowych
wygibasach.

--
XL

45. Data: 2017-09-10 08:54:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> No własnie. Wiec pytanie czy taki termomix który maltretowany przez kilka
> ładnych lat nie ma praktycznie sladów uzytkowania o awarii nie wspominajac
> nie jest wart swojej ceny?

Ten sprzed kilku lat - jeszcze - być może.
Jednak idąc tropem powszechnego zbadziewienia (przynajmniej w Polsce
wiodących - Bosch'a, Zelmera, Miele) bałabym się kupować dziś i Termomiks.

>(...)
> Z ajfonem.
> W internecie sa również zdania odrebne...

Wyjątki potwierdzają regułę.
Znam wiele osób, które z serwisem nigdy nie miały do czynienia z powodu
braku konieczności. A zmieniając ajfony na kolejne wersje przekazały np.
dzieciom swoje poprzednie - do dziś działają u nich bez zarzutu nawet
"czwórki", sama widzę.
Tymczasem aparatów telefonicznych innych "wiodących" firm po max 2 latach
praktycznie nie da się użytkować. Sama to, niestety, tez dostatecznie wiele
lat wypraktykowałam. I ty na pewno tez. Po owych wieloletnich
rozczarowaniach i po ponad dwóch latach z telefonem Apple - nigdy więcej
innej firmy. Never.

--
XL

46. Data: 2017-09-10 16:00:49

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Ten sprzed kilku lat - jeszcze - być może.
> Jednak idąc tropem powszechnego zbadziewienia (przynajmniej w Polsce
> wiodących - Bosch'a, Zelmera, Miele) bałabym się kupować dziś i
> Termomiks.

O tych nowych nie mam zdania, bo maja go tylko 2 znane mi osoby.
Wiem tylko ze ma wieksza miske oraz elektroniczne przepisy wbudowane.
Mysle jednak ze nie zepsuli tak prostych spraw jak mocny silnik z nadmiarem
mocy i porzadny system przeniesienia napedu.
A to sa 2 rzeczy ktore najczesciej psuja sie w tego typu urzadzeniach.

> [...]
> dostatecznie wiele lat wypraktykowałam. I ty na pewno tez. Po owych
> wieloletnich rozczarowaniach i po ponad dwóch latach z telefonem Apple

Ale to o tych wyjatkach to jest o ajfonie czy o termomixie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

47. Data: 2017-09-10 16:14:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
> A to sa 2 rzeczy ktore najczesciej psuja sie w tego typu urzadzeniach.

> Ale to o tych wyjatkach to jest o ajfonie czy o termomixie?

O URZĄDZENIACH.

--
XL

48. Data: 2017-09-10 19:00:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> O URZĄDZENIACH.

Ironii nie paniała?
To zapytam wprost - dlaczego negatywne opinie o reklamacjach termomixa
uznajesz za prawde jedyna a takie same informacje o ajfonie za wyjątek
potwierdzajacy regułę?

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

49. Data: 2017-09-10 19:12:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To zapytam wprost - dlaczego negatywne opinie o reklamacjach termomixa
> uznajesz za prawde jedyna a takie same informacje o ajfonie za wyjątek

Bo więcej ludzi używa ajfona. Ot, liczniejsza grupa badawcza.

--
XL

50. Data: 2017-09-11 20:00:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Bo więcej ludzi używa ajfona. Ot, liczniejsza grupa badawcza.

W sumie to sam nie wiem bo tak jak gadam ze znajomymi to znam tylko 3 osoby
ktore uzywaja ajfona a ze 6 rodzin ktore maja termomixa...

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Dobija mnie reklama
Świnka Grażynka
nie jedzcie mięsa
żywność a charakter