Montaz anteny sat na ocieplonym bloku

21. Data: 2009-08-27 22:00:08

Temat: Re: Montaz anteny sat na ocieplonym bloku
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:39:24 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

> Dnia Thu, 27 Aug 2009 16:59:35 +0200, XL <i...@g...pl> wklepał(-a):

> Oczywiście wycięłaś najważniejsze - to dotyczyło obszaru wydzielonego z części
> wspólnej na mocy umowy między wspólnotą a jednym/kilkoma właścicielami lokali.
> A nie balkonu, z którego siłą rzeczy korzysta tylko właściciel przyległego
> mieszkania.

A pod-ległego nie korzysta? W sumie te przyjęte zasady są głupie, bo jasne,
że korzysta: choćby z cienia i osłony przed deszczem i wzrokiem sąsiada
znad, jakie balkon mu daje :-)

Generalnie śmieszy mnie to wszystko, bo to jest tak, jak w bajce "Paweł i
Gaweł" Fredry - przyjdzie chwila, kiedy ten z góry bedzie miał interes do
tego z dołu, ale póki może mu szkodzić, to bezinteresownie szkodzi, nie
zgadzając się na nic. Ale i ten z dołu będzie miał okazję się zemścić, a
wtedy zrobić tego nie omieszka:

"Paweł i Gaweł w jednym stali domu,
Paweł na górze, a Gaweł na dole;
Paweł spokojny, nie wadził nikomu,
Gaweł najdziksze wyprawiał swawole.
Ciągle polował po swoim pokoju:
To pies, to zając -- między stoły, stołki
Gonił, uciekał, wywracał koziołki;
Strzelał i trąbił, i krzyczał do znoju.
Znosił to Paweł, nareszcie nie może;
Schodzi do Gawła i prosi w pokorze:
-- Zmiłuj się, waćpan, poluj ciszej nieco,
Bo mi na górze szyby z okiem lecą!
A na to Gaweł: -- Wolnoć, Tomku, w swoim domku!
Cóż było mówić? Paweł ani pisnął,
Wrócił do siebie i czapkę nacisnął.
Nazajutrz Gaweł jeszcze smacznie chrapie,
A tu z powały coś mu na nos kapie.
Zerwał się z łóżka i pędzi na górę.
Stuk! puk! -- zamknięto -- spogląda przez dziurę.
I widzi -- cóż tam? Cały pokój w wodzie,
A Paweł z wędką siedzi na komodzie.
-- Cóż waćpan robisz? -- Ryby sobie łowię.
-- Ależ mospanie, mnie kapie po głowie!
A Paweł na to: -- Wolnoć, Tomku, w swoim domku!
Z tej to powiastki morał w tym sposobie:
Jak ty komu, tak on tobie."
--

Ikselka.

22. Data: 2009-08-29 06:07:17

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.aster.pl
*Boombastic* napisał(-a):

> Tak, tak, pytaj się prawników to zimą będziesz chodził w trampkach.
> Juz widziałem jedną opinie prawnika spółdzielni dotyczącą właśnie
> balkonu. Otóż prawnik ten udowadniał w swoim wywodzie, że skoro tylko
> właściciel może wejść na balkon to jest to pomieszczenie przynależne
> (pomieszczenie!!!) i spółdzielnia doliczyła powierzchnię balkonu do
> powierzchni mieszkania!!! Tak więc z tymi prawnikami to nie tak
> szybko.

A czy doliczała powierzchnię balkonu do CO? Ja znam taki przypadek :D

--
Big Jack
////// GG: 660675

23. Data: 2009-09-09 11:22:11

Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

maanj pisze:
> Witam
>
> chcialem zamontowac antene na scianie bloku ktory zostal w zeszlym roku
> ocieplony
> 100 mm styro + tynk +malowanie,
> nie mam zabardzo jak zamontowac wspornika anteny do sciany przy oknie
> poniewaz mam balkon nad oknem
> a w pokoju w ktory mchce zamontowac antene nie posiadam sam balkonu
>
> czy sa jakies przeciwskazania lub uwarunkowanai prawne lub przepisy mowiace
> o sposobie mozntazu anteny zeby sie nieokazalo ze wspolnota traci gwarancje
> [...]

4 długie kotwy metalowe jak np tutaj (pozycja 11 tabeli)

http://www.wiking.krakow.pl/kolki-kotwy.html

dobrać długość tak żeby rurka oporowa wystawała ponad tynk powiedzmy 2
centymetry.
potem nakładamy na tak wystające ze ściany śruby prostokątna blachę do
której przymocowany jest wysięgnik anteny i mocno dokręcamy.

blacha nie musi nawet dotykać ściany, bo siła będzie przenoszona przez
cztery punkty na rogach.

Ponieważ śruby będą wystawały sporo z muru i nie mogą się wyginać (w
styropianie), proponuję zamienić fabryczne śruby na zrobione
samodzielnie ze zwykłej gwintowanej i ocynkowanej "lagi" ale ze stali
wytrzymałościowej. (do nabycia w tym samym sklepie).

Ja w podobny sposób zamontowałem "na styropianie" tylko że na 2 kotwach
szpulę z rozwijanymi sznurkami do suszenia prania.
chodziło mi głównie o to żeby nie zniszczyć tynku na styropianie,
dlatego montaż jest 1 cm od tynku. W razie zdemontowania wszystkiego
zostają tylko 2 małe otworki do załatania.

W identyczny sposób montowałem słupki nośne balustrady do posadzki tylko
grubszymi śrubami. Można do nich uwiązać konia i nie drgną.

24. Data: 2009-09-09 11:35:08

Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla lepszego zobrazowania zdjęcie tylko że z jednym stożkiem
http://marketeo.com/photoOffer/big/321913_big.jpg

Czy wymiana kaloryferow zeliwnych na nowe ma sens
jaka farba? czy technologia?
Malowanie sciany w pasy - jak ?
Piękne obrazy do domu Grafiki komputerowe
Basen, woda za zimna