Montignac - czy nie robie bledow?

1. Data: 2002-04-10 13:11:16

Temat: Montignac - czy nie robie bledow?
Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj jest moj pierwszy dzien na diecie montignac, poczytalam posty jak to
niektorzy tyja i zaczynam miec watpliwosci czy nie popelniam bledow
prosze powiedzcie mi czy serek wiejski light 4% tluszczu (na 100g serka 12 g
bialka, 3 g tluszczu, 2,4 g weglowodanow) z suszonymi morelami, sliwkami i
rodzynkami to odpowiedni obiad czy cos poknocilam?
pozdrawiam
Beata

2. Data: 2002-04-10 13:23:35

Temat: Re: Montignac - czy nie robie bledow?
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata P."
> prosze powiedzcie mi czy serek wiejski light 4% tluszczu (na 100g serka 12
> bialka, 3 g tluszczu, 2,4 g weglowodanow) z suszonymi morelami, sliwkami i
> rodzynkami to odpowiedni obiad czy cos poknocilam?

Obiad?? Absolutnie nie. To jest śniadanie..
I to niezależnie od jakiejkolwiek diety obiad wygląda jak obiad!
W książce są podane przykładowe obiady dla diety Montignac,
właściwie my w kwestii obiadów nie musieliśmy prawie nic zmieniać
ze wcześniejszych przyzwyczajeń, zrezygnowaliśmy tylko z białego
ryżu na rzeczy surówek.
Asia Słocka

3. Data: 2002-04-10 14:50:44

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata P. <b...@s...net> wrote:
> [...]
> bialka, 3 g tluszczu, 2,4 g weglowodanow) z suszonymi morelami, sliwkami i
> rodzynkami to odpowiedni obiad czy cos poknocilam?

Witam,

Na pewno musisz wykluczyc rodzynki.

Pozdrawiam, megi

4. Data: 2002-04-10 17:24:13

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właściwie my w kwestii obiadów nie musieliśmy prawie nic zmieniać
> ze wcześniejszych przyzwyczajeń, zrezygnowaliśmy tylko z białego

jak to wiec i obiad i kolacja jak obiad? czyli 2 obiady?
wlasnie zjadlam dzisiaj na kolacje 2 kostki mintaka zapiekane z warzywami i
ruszac sie nie moge a gdyby byl jeszcze taki sam obiad?
o ktorej jesc te kolacje skoro obiad 15-16?
to co powinno byc na obiad skoro przed tlusta kolacja powinny byc 2 posilki
weglowodanowe? co oprocz sera ?
mam sporo watpliwosci bo to moj poczatek
pozdrawiam
Beata

5. Data: 2002-04-10 19:08:36

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata P."
> jak to wiec i obiad i kolacja jak obiad? czyli 2 obiady?
Tak, ale mogą oczywiście być lżejsze, lub jeśli wolisz obiadokolacja.
Ale jest zasadnicza różnica między śniadaniem a obiadem:-)

> wlasnie zjadlam dzisiaj na kolacje 2 kostki mintaka zapiekane z warzywami
> ruszac sie nie moge a gdyby byl jeszcze taki sam obiad?
To może wystarczy po jednej kostce? :-) Nie chodzi o to żeby
zapchać się do granic możliwości, ale żeby jeść 1. regularnie
2. wartościowe posiłki.

> o ktorej jesc te kolacje skoro obiad 15-16?
To zależy od waszego rytmu dnia. Jeżeli "drugi obiad" to za dużo,
można przyrządzić lekką surówkę, albo sałatkę, albo koreczki
albo coś w tym stylu.

> to co powinno byc na obiad skoro przed tlusta kolacja powinny byc 2
posilki
> weglowodanowe? co oprocz sera ?
Ależ to wszystko jest w książce..Na pewno czytałaś?
Są nawet przykładowe jadłospisy.
Asia Słocka

odchudzajaca zupa
Montignac i tycie