Montignac-już 3 dni

1. Data: 2002-09-29 22:53:16

Temat: Montignac-już 3 dni
Od: "Delfina" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich nowych takich jak ja i tych od dawna.Ma ktoś może same
przepisy kulinarne Montignaca albo zestawy posiłków takich raz dwa i do
pracy.
Z góry dziękuję za pomoc.

2. Data: 2002-09-30 09:56:10

Temat: Re: Montignac-już 3 dni
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich nowych takich jak ja i tych od dawna.Ma ktoś może same
> przepisy kulinarne Montignaca albo zestawy posiłków takich raz dwa i do
> pracy.

Ja mam ksiazke z przepisami.
A do pracy tak raz dwa ... biore warzywa i jogurt naturalny - w pracy robie
salatke

Saman_tha

callanetics - kaseta
Czy ktos stosowal ocet jablkowy w diecie???????
czy porady dietetyczne na stronach internetowych są potrzebne?
Re: poczytaj... - mój prywatny pogląd - brednie ||||
Twaróg