Moral Disengagement

1. Data: 2003-04-09 15:08:18

Temat: Moral Disengagement
Od: j...@s...edu.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze wie jak na jezyk polskiej psychologii zostalo
(jezeli w ogolne zostalo) przetlumaczone "Moral Disengagement"?
Pytam bo nie moge nigdzie tego znalezc ( podreczniki, slowniki psychologiczne,
artykuly itp).

Moge jedynie dodac, ze jest to teoria Alberta Bandury i jest zwiazana z teoria
spolecznego uczenia sie.

Za wszelka pomoc bede OGROMNIE wdzieczny.

-Jakub

1. Data: 2003-04-09 15:30:43

Temat: Re: Moral Disengagement
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@s...edu.pl <j...@s...edu.pl>
> [...]
> psychologiczne, artykuly itp).
>
> Moge jedynie dodac, ze jest to teoria Alberta Bandury i jest zwiazana

Z ciekawości zarzuciłem wędkę w Google'u i znalazłem taki ciekawy tekst
związany z tematem (po angielsku):

http://www.ci-ce-ct.com/article/showquestion.asp?faq
=7&fldAuto=282

(obwinianie ofiary... taaa....)