Morfologia - wzór krwinek białych

1. Data: 2004-05-20 09:47:35

Temat: Morfologia - wzór krwinek białych
Od: "Młody" <i...@p...onet.polska> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy możecie sprawdzić czy poniższe wyniki są w normie ?
Jeśli nie to, jaka może być przyczyna ? (mam 25lat)
Neutrocyty pałeczkowate - 1
Neutrocyty podzielone - 48
Eozynocyty - 10
Bazocyty - 1
Limfocyty - 37
Monocyty - 3

Reszta jest chyba w normie (udało mi się odszukać w necie) :
Krwinki białe 7,9x10^3/ul
Krwinki czerwone 5,18x10^6/ul
Hemoglobina 15,4g/dl
Hematokryt 45,1%
MCV 87,1 fl
MCH 29,7 pg
MCHC 34,1 g/dl
Płytki krwi 252x10^3/ul
OB po 1 godzinie 10mm (chyba podwyższone - na co to może wskazywać ? )

--
Dzięki, Pozdrawiam Młody

2. Data: 2004-05-20 09:55:31

Temat: Re: Morfologia - wzór krwinek białych
Od: "Ewa" <e...@p...WYTNIJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

podwyższone ob może wskazywać na stan zapalny ( nie jest ono jednak dużo
podwyższone u Ciebie) >masz troszkę za dużo eozynocytów w rozmazie (norma
jest do 6) ale to prawie żadna różnica, jeżeli np. masz alergię to i ob i
eozynocyty są prawdopodobnie właśnie przez to podwyższone.Reszta wyników
jak najbardziej w normie, według mnie nie ma się czym przejmować :) ,ale ja
nie jestem lekarzem :) Pozdrawiam serdecznie
Ewa
Użytkownik "Młody" <i...@p...onet.polska> napisał w
wiadomości news:c8hurn$2qb3$1@mamut.aster.pl...

3. Data: 2004-05-20 12:31:43

Od: "Młody" <i...@p...onet.polska> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" napisał(a):
>masz troszkę za dużo eozynocytów w rozmazie (norma
> jest do 6) ale to prawie żadna różnica, jeżeli np. masz alergię to i ob i
> eozynocyty są prawdopodobnie właśnie przez to podwyższone.

zgadza się jestem alergikiem :-)

tak przy okazji zapytam, czy popularne ostatnio odczulanie jest skuteczne ?
jak długo trwa ? czy istnieje jedna metoda odczulania czy są jakieś
alternatywne (która lepsza?)

--
Pozdrawiam Młody

4. Data: 2004-05-20 13:47:44

Od: "Ewa" <e...@p...WYTNIJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Młody" napisał w wiadomości :

> tak przy okazji zapytam, czy popularne ostatnio odczulanie jest skuteczne
?
> jak długo trwa ? czy istnieje jedna metoda odczulania czy są jakieś
> alternatywne (która lepsza?)

Na tym to ja sie już niestety nie znam:), ale chętnie się czegoś dowiem, bo
sama mam małe problemy z pyłkami:)
Pozdrawiam Ewa

Jaki lekarz zajmuje sie hormonami?
szczepienia dla dorosłych