Plamy na plecach

1. Data: 2004-05-20 09:48:36

Temat: Plamy na plecach
Od: Drott <...@...mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Nie wiem czy dobrze trafilem, ale moze bedzie potrafili odpowiedziec na moje pytanie.

Otoz od kilku lat mam na gornej czesci plecow i na barkach ciemniejsze plamy. Co to
jest? Czy
jest to zakazne? Czy da sie tego jakos pozbyc? Z gory dziekuje za odpowiedz

Drott

2. Data: 2004-05-20 10:03:23

Temat: Re: Plamy na plecach
Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
plamy. Co to jest? Czy
> jest to zakazne? Czy da sie tego jakos pozbyc? Z gory dziekuje za

od kilku lat?
polecam wizyte u dermatologa..
gdy u mnie pojawilt sie na karku ciemne przebarwienia,
to okazalo sie ze to dosc zaawansowany lupierz pstry, ktory jest zakazny

pzdr.

<( )~

3. Data: 2004-05-20 18:33:04

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Drott <...@...mai.la> wrote in

> [...]
> barkach ciemniejsze plamy. Co to jest? Czy jest to zakazne? Czy da sie
> tego jakos pozbyc? Z gory dziekuje za odpowiedz

To moze byc "wszystko", np grzybica? Nie ma co gdybac marsz do dermatologa.

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-05-20 19:40:32

Od: Drott <...@...mai.la> szukaj wiadomości tego autora

w <news:Xns94EFD1B7175451272362@127.0.0.1>
Hektor napisał(a):

> To moze byc "wszystko", np grzybica? Nie ma co gdybac marsz do
> dermatologa.

Yes, sir! :)

Dziekuje za odpowiedzi. Jutro sproboje sie zapisac :)

Drott

Morfologia - wzór krwinek białych
Jaki lekarz zajmuje sie hormonami?
szczepienia dla dorosłych