Moze jakies sugestie...?

1. Data: 2003-04-22 22:04:38

Temat: Moze jakies sugestie...?
Od: "Baska" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dokladnie tak jak w temacie ..napisze objawy i prosilabym was o sugestie co
mam jeszcze ze soba zrobic zeby sie w koncu dowiedziec jaka jest tego
przyczyna.
od kilku miesiecy trace na wadze a apetyt dopisuje.
praktycznie dzien w dzien stany podgoraczkowe (37,3 - 37,5) - i chyba przez
to caly czas marzne?!
bola mnie kosci i stawy...i to czasami calkiem niezle.
ostatnie wyniki morfologi w sumie w porzadku oprocz OB - 35 i ASO - 300
(jutro ide na kolejne z rzedu)
przeswietlenie pluc - ok
hormony tarczycowe-ok
od 2 miesiecy wyczuwalam wzdluz linii dolu pachowego guzka ( sr. 1 cm) i
powiekszone wezly chlonne w samym dole - po biopsji i badaniach na onkologii
okazalo sie,ze jest to wezel chlonny ale jak na razie jest to sprawa do
obserwacji.(chyba z tej przyczyny, ze powinnam znalezc zrodlo stanu
zapalnego? ..bo ja juz sie powoli gubie)
laryngolog zalecil usunac migdalki - czy te objawy moga byc spowodowane
stanem zapalnym migdalkow??moze ktos ma jakies sugestie jakie badania
powinnam jeszcze zrobic?
pozdrawiam,
Baska

2. Data: 2003-04-24 23:25:52

Temat: Re: Moze jakies sugestie...?
Od: "Natalia" <b...@i...p> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baska" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyczyna.
> od kilku miesiecy trace na wadze a apetyt dopisuje.

To kojarzy mi się z trzustką. Na reszcie się znam, więc nie będę się
wymądrzać.

Natalia

3. Data: 2003-05-02 21:03:58

Od: "Sabina" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma przy cukrzycy - jadła i chudła.

Bole kregoslupa, stawow, ZZSK (Sosnowiec)
Kamica Zółciowa.
zawroty głowy
Opis po łacinie
Odrosną mi włosy?!!......