Może ktoś coś poradzi.

1. Data: 2003-08-09 10:13:49

Temat: Może ktoś coś poradzi.
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się z pytaniem w imieniu koleżanki. Jej syn ma podwyższony poziom
progesteronu. Ten 18 letni chłopak ma powiększone brodawki, jak u
dorastajacej panienki i to stanowi problem. Edokrynolog powiedziała, że do
skończenia procesów dojrzewania (ok. 25r. życia) nic nie bedzie robić tj.
nie bedzie żadnego leczenia. Może i tak trzeba, ale chłopak wstydzi się
rozebrać na plaży, staje sie się nerwowy, zakompleksiony, a nie wiadomo ile
jeszcze "urosną" mu piersi. Wakacje bez plaży można wytrzymać, ale zbliża
się szkoła i lekcje wf- przecież wysportowanemu chłopakowi nikt nie będzie
załatwiał zwolniena z powodu wyglądu. Może ktoś spotkał się z takimi
objawami, zasugeruje wykonanie innych badań, leczenia. Dziękuje już teraz za
pomoc. Gaba

2. Data: 2003-08-09 11:00:22

Temat: Re: Może ktoś coś poradzi.
Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm Ginekomastia - mysle ze zabieg chirurgiczny jak najszybciej wskazany

3. Data: 2003-08-09 11:25:35

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4niolek" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hmm Ginekomastia - mysle ze zabieg chirurgiczny jak najszybciej wskazany

Na co ten zabieg chirurgiczny??
Bo chyba na uszy....
Jola

4. Data: 2003-08-09 11:32:31

Od: "BaR|MaN" <b...@s...info_no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

ja mam podobny problem. proponuje aby sie jej syn zbytnio nie przejmował
opiniami innych,a wrecz je inorowal, ja tak robie i sie czuje dobrze.
podstawa jest aby sie zbytnio nie zalamywal, on nic na tozbyt nie poradzi bo
to nie od niego zalezy produkcja progesteronu

pozdrawiam
BaRMaN

5. Data: 2003-08-09 13:48:03

Temat: Odp: Może ktoś coś poradzi.
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabiegi nie wchodza w gre, a co do przyzwyczajenia sie i ignorowania tej
sytuacji to trudno mi sie wypowiadac, wszak nie o mnie chodzi. Dzieki i za
to. Bede jeszcze czekac, moze znajdzie sie jeszcze jakas dobra "dusza" i cos
jeszcze poradzi. Gaba

6. Data: 2003-08-09 14:36:43

Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No widzisz Jolu otoż nie - jest to zabieg czysto kosmetyczny - bo niektorych
to jednak bardzo krępuje - mozna go swobodnie wykonac u plastyka ( drogo)lub
u chirurga - jednak nalezy zastosowac leczenie hormonalne pod okiem lekaza.

7. Data: 2003-08-16 07:15:58

Od: "mateusz71" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> załatwiał zwolniena z powodu wyglądu. Może ktoś spotkał się z takimi
> objawami, zasugeruje wykonanie innych badań, leczenia. Dziękuje już teraz za

Miałem podobny problem w wieku 19 lat (tzn. ginekomastię, czyli powiększenie
brodawek sutkowych). Byłem u pani chirurg, wystraszony jak woda sodowa.
Przepisała mi doustny preparat testosteronu (Mesteron) i po ok. 4 tygodniach
leczenia dolegliwość ustąpiła. Teraz Mesteron już zdaje się jest wycofany, ale
jest Undestor (znacznie lepszy, bo oszczędza wątrobę), który działa tak samo.
Czyli jako postępowanie pierwszego rzutu proponowałbym leczenie Undestorem aż
do ustąpienia dolegliwości (przeważnie potrzeba ok. kilku tygodni). Jeśli
dolegliwość ustąpi bez śladu to znaczy, że prawdopodbnie była spowodowana
przejściowymi "przestrojeniami" hormonalnymi okresu dojrzewania (tak jak u
mnie). Jeśli będzie nawracać, chłopak będzie wymagać dokładniejszej diagnostyki
(tomografia komputerowa przysadki, USG jąder, poziomy hormonów itp.). Ale póki
co, nie ma się co martwić.

8. Data: 2003-08-16 11:45:18

Od: "adamert" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> się szkoła i lekcje wf- przecież wysportowanemu chłopakowi nikt nie będzie
> załatwiał zwolniena z powodu wyglądu. Może ktoś spotkał się z takimi

Czy wf odbywa sie teraz nago? Nie przesadzajmy. Jesli chlopak jest zdrowy to
dajcie mu spokoj.

Niedomykalność zastawki
Uwaga Optymalni!
test
szukam aktywnej grupy dyskusyjnej po angielsku
Grzybica pochwy i penisa.