Moze sie ktos podzielic konspektami z angielskiego?

następny post »
From: "lukas3339" <l...@g...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Moze sie ktos podzielic konspektami z angielskiego?
Date: Sun, 6 Jun 2004 10:44:12 +0200
Sender: l...@p...onet.pl@sp130.internetdsl.tpnet.pl

Witam,
Jestem nauczycielem stazysta i niestety musze pisac jak wiecie konspekty.
Czy ktos moglby mnie poratowac gotowcami bo juz kota dostaje. Mam napisane
paredziesiat ale mam tyle zajec ze czasu nie starcza wiec gdyby ktos mial i
zechcial poratowac to bede bardzo wdzieczny. Interesuja mnie konspekty do
Lifelines Pre-intermediate, Headway Pre-intermediate, Matrix Intermediate,
English File 1 ale jesli ktos ma do innych podrecznikow to tez bym poprosil
najwyzej nie skorzystam albo przerobie.
Z gory dziekuje
Lukasz