Możecie mnie pocałować w d... Buhahahahah!

1. Data: 2003-03-30 18:03:08

Temat: Możecie mnie pocałować w d... Buhahahahah!
Od: "grazynka-lubicz" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za karteczkę, przykro mi bardzo ale co najwyżej możecie mnie
pocałować w dupkę, hehe! A spać będę dobrze, bo nie cierpię na bezsenność,
hehe!

1. Data: 2003-03-30 19:22:28

Temat: Re: Możecie mnie pocałować w d... Buhahahahah!
Od: "S.B." <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za karteczkę, przykro mi bardzo ale co najwyżej możecie mnie
> pocałować w dupkę, hehe! A spać będę dobrze, bo nie cierpię na bezsenność,
> hehe!

Oczywiście, bardzo chętnie, i nie tylko w dupkę ..;-)

1. Data: 2003-03-31 22:39:03

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sama sie pocaluj!
jesli potrafisz.....

---J---

DAX - krem pod oczy
jaka firma produkuje...
Lubicze są wszędzie ! Buhahahahaha!
Grazynko kupiłem ci szminkę w Centrum Europa
Anek vel Anexxa Lubicze cię znajdą wszędzie !!!!!!!