Mrówki

1. Data: 2000-04-20 11:07:28

Temat: Mrówki
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuważyłem, że w kilku miejscach działki pojawiły mi się w tym roku
mrówki w większych ilościach. Poprzednio ich nie było.
Bać się tego towarzystwa i zwalczać czy nie?
Co one mogš mi nabroić w roślinkach?
A jeżeli wypowiedzieć im wojnę to jakiej broni użyć, poza perswazjš
oczywiście?
Pozdrawiam
Janusz

2. Data: 2000-04-20 12:45:55

Temat: Re: Mrówki
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Beda chodowac mszyce i walczyc z ich (mszyc)wrogami.
Juras

3. Data: 2000-04-20 14:20:22

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zuważyłem, że w kilku miejscach działki pojawiły mi się w tym roku
> mrówki w większych ilościach. Poprzednio ich nie było.
jeżeli wędrujące to jest szansa, że po paru latach sobie pójdą;

> Bać się tego towarzystwa i zwalczać czy nie?
jam mam ten problem od kilku lat, zwalczam ale nie chemią, najskuteczniej
działa pokrzywa, chrzan i niestety piołun ale ten niszczy trawę;

> Co one mogš mi nabroić w roślinkach?
wszystko co najgorsze sobie możesz wyobrazić, przenoszą na sobie zarazki

> A jeżeli wypowiedzieć im wojnę to jakiej broni użyć, poza perswazjš
> oczywiście?
Jak znajdziesz sposób to podaj,
Pozdrawiam Jerzy

4. Data: 2000-04-20 23:18:53

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beda chodowac mszyce i walczyc z ich (mszyc)wrogami.
Juras

Faktycznie, u mnie już mszyc całkiem sporo,
Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-04-22 17:02:17

Od: a...@p...com.pl (Andrzej Wende) szukaj wiadomości tego autora

Mrowki same to moze nie szkodza, ale one uwielbiaja "doic" mszyce.
Te mszyce mrowki hoduja i pasa na pobliskich roslinach, np. u mnie na
mlodych pedach czeresni, od czago pedy i mlode listki zwijaly sie i
wiedly, co uwazalem za swoje niepowodzenie.
Stosowalem przeciwko nim mrowko- cos chyba - fon. Rozowe krysztalki
silnie higroskopijne. One zabieraly to do gniazda i chyba im to nie
sluzylo bo znikaly.
A.W.

6. Data: 2000-04-25 06:43:19

Temat: Odp: Mrówki
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wydaniu z 1980 "Działka moje hobby" jest wzmianka, jak się pozbyć
mrówek( z kontekstu wychodzi, że raczej mrowiska). Należy położyć na
mrowisko surową rybę. Autorzy gwarantują że mrówki wyniosą się z ogrodu,
zakładając nowe mrowisko co najmniej 300m od starego.

Ko#mnie?

7. Data: 2000-04-25 07:12:44

Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Wende <a...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com.pl...
> Stosowalem przeciwko nim mrowko- cos chyba - fon. Rozowe krysztalki
> silnie higroskopijne. One zabieraly to do gniazda i chyba im to nie
> sluzylo bo znikaly.
Mrówkofon działał i u mnie skutecznie, aż mocno posypałem pod klonem
kulistym rosnacym na chodniku. Klon zszedł razem z mrówkami. Żal mi go
bardzo do dziś. Czy owa silna higroskopijność środka mogła być przyczyną
uschnięcia rośliny?

Marek

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-04-25 15:48:30

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mrowisko surową rybę. Autorzy gwarantują że mrówki wyniosą się z ogrodu,
> zakładając nowe mrowisko co najmniej 300m od starego.

Ko#mnieKo#mnieKo#mnieKo#mnieKo#mnieKo#mnieKo#mnieKo#
mnie
jeśli jesteś kobietą to Cię wycałuję, jak chłopem to masz piwo tylko powiedz
czy to ma być słodkowodna czy morska?
Pozdr Jerzy

9. Data: 2000-04-26 08:38:46

Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem męższczyzną !!!! Rybę (podkreślam SUROWĄ)słodkowodną czy morską?
Nie wiem, ale wydaje mi się, że nie ma to wiekszego znaczenia. Smród
jest podoby.

--
Czy teraz też Ko#mnie?

10. Data: 2000-04-26 08:52:22

Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem mężczyzną !!!! Rybę (podkreślam SUROWĄ)słodkowodną czy morską?
> Nie wiem, ale wydaje mi się, że nie ma to wiekszego znaczenia. Smród
> jest podoby.
>
> --
> Czy teraz też Ko#mnie?

CZARY I ZAKLĘCIA