Mrówki

1. Data: 2009-04-22 05:57:17

Temat: Mrówki
Od: Tadek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wyobraźcie sobie, że wracamy wczoraj do domu, a tam na blacie kuchennym
nielegalni imigranci z zewnątrz ( mróweczki ) Nie miałbym nic przeciwko
gdyby były dwie lub trzy ale cała ich masa przemierzała kuchnię.
Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko
wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na
nielegalnych sublokatorów?
Tadeusz

2. Data: 2009-04-22 06:23:12

Temat: Re: Mrówki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko
> wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na

Muchomor smażony na cukrze. Byle nie przy dzieciach. A podstawowa rzecz -
schowac wszelkie jedzenie do szczelnych pojemników. Oczywiście w sklepach są
środki chemiczne na mrówki.

3. Data: 2009-04-22 08:17:33

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko wlazły.
> Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na nielegalnych

BROS na mrowki. Dziala rewelacyjnie! Jedna mrowka zakaza
kolejna i w ten sposob pada populacja.

4. Data: 2009-04-22 17:48:23

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Macie jakieś sprawdzone metody na nielegalnych sublokatorów?

Najlepiej (o ile to możliwe) zabaw sie w detektywa i znajdź ich gniazdo. U
mnie cholery zagnieździły sie w skrzynce na kwiaty na balkonie. Walczyłem z
nimi ze 3 miesiące i nic nie pomagało.

GB

5. Data: 2009-04-22 20:17:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

GB pisze:

> Najlepiej (o ile to możliwe) zabaw sie w detektywa i znajdź ich gniazdo. U
> mnie cholery zagnieździły sie w skrzynce na kwiaty na balkonie. Walczyłem z
> nimi ze 3 miesiące i nic nie pomagało.

Żal ci było wyrzucić skrzynkę?
--
pozdr. Jerzy

6. Data: 2009-04-22 21:08:01

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żal ci było wyrzucić skrzynkę?
> --

No i to zrobiłem :) ale dopiero jak poznałem ich adres zamieszkania

GB

7. Data: 2009-04-22 21:35:19

Od: waruga <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2009 07:57:17 +0200, Tadek napisał(a):

> Macie jakieś sprawdzone metody na
> nielegalnych sublokatorów?

Mieszkamy na parterze z dostępem do ogródka i był okres, że mieliśmy pełno
takich nieproszonych gości. Pomógł raid.
Natomiast tym razem pojawiły się nam- biedronki i to w okresie jesiennym,
które chciały przezimować w rogu okna łazienkowego, otoczyły się jakimś
paskudztwem kokonowo- pajęczynowym i w ogóle błeee, a po przegonieniupo
kilku dniach znowu to samo. Zastanawiam się co je tam tak przyciągało i co
takiego "interesującego" było w tymże rogu. Po jakimś czasie gdy trzeba
było umyć tamto okno, o rety, w każdej szczelinie, pod uszczelką w
zawiasach i gdzie tylko same gniazda biedronek.
--
waruga

8. Data: 2009-04-23 10:44:41

Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlazły. Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na
> nielegalnych sublokatorów?

Znaleźć gniazdo i wywalić. U mojej znajomej było w albumie na zdjęcia na
półce pod sufitem w przedpokoju.

Grzexs

9. Data: 2009-04-23 12:57:41

Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odkurzaczem wyssałem intruzów myśląc że może przez otwarte okienko wlazły.
> Dzisiaj rano to samo! Macie jakieś sprawdzone metody na nielegalnych

Najlepiej wysledzić którędy się dostają i im drogę zablokować
- no chyba że normalnie drzwiami :-)
Ja na tych nieproszonych gości stosuję taką zieloną płytke -
nie pamiętam jak się to dokładnie nazywa. Ma to wielkość około
10x20cm i działa dlugotrwale. Mrówki wynoszą się po kilku dniach
i nieprędko wracają (u mnie po roku). Płytke trzeba postawić albo w
pomieszczeniu
gdzie się pojawiły albo gdzieś na trasie ich wędrówki (tylko nie na
zewnątrz)

Pzdr
J23

10. Data: 2009-04-25 09:34:24

Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadek wrote:
> Macie jakieś sprawdzone metody na nielegalnych sublokatorów?

Przyklej jeden pojemniczek Faratoxu obok jednego z ich szlaków
komunikacyjnych.

--
pozdr
nalesnik

Ściemniacz oświetlenia do puszki fi 60
zakup żelazka
Kuchenka indukcyjna za 70 zł
problem z administracja budynku (s.mieszk)
Piekarnik z mikrofalą ''Samsung''