Mrówki na trawniku

1. Data: 2002-04-28 07:25:14

Temat: Mrówki na trawniku
Od: "MJH" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Właśnie wyrównałem teren i posiałem trawę (4 dni temu) lecz widzę dużo
miejsc gdzie są małe mrowiska. Jak je zwalczyć aby nie ucierpiały nasiona
trawy?

Pozdrawiam,
Jacek

2. Data: 2002-04-29 03:28:37

Temat: Re: Mr?ki na trawniku
Od: l...@y...com (ogrodniczka) szukaj wiadomości tego autora

"MJH" <m...@k...net.pl> wrote in message news:<aag873$j7f$1@news.tpi.pl>...
> Właśnie wyrównałem teren i posiałem trawę (4 dni temu) lecz widzę dużo
> miejsc gdzie są małe mrowiska. Jak je zwalczyć aby nie ucierpiały nasiona
> trawy?

Jacku,

Wyczytalam dosc niedawno jakies domowe sposoby na pozbycie sie mrowisk.
Czy dzialaja? Hmmmm..nie wiem. Mialam podobny problem w roku ubieglym,
ale posypalam "gorki" mrowcze jakims komercjalnym "sypadlem".
Wtedy nie wiedzialam, ze mozna sprobowac sie do nich dobrac sposobem
domowym.
Z tego co wyczytalam: mozna posypac wokol mrowiska naftaline, rozlac
olejek kamforowy lub nafte.Nie musza byc tego wielkie ilosci.
Sprobuj i daj znac czy sie mrowki wyniosly. Nigdy nie wiadomo czy
i u mnie w tym roku rodziny mrowcze nie dopadna trawnika.
Pozdrawiam i trzymam kciuki:-)))

Lidka - ogrodniczka

3. Data: 2002-04-30 02:12:22

Od: l...@y...com (ogrodniczka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Właśnie wyrównałem teren i posiałem trawę (4 dni temu) lecz widzę dużo
> miejsc gdzie są małe mrowiska. Jak je zwalczyć aby nie ucierpiały nasiona

Jacku, witam ponownie. Wlasnie przegladalam forum aby sprawdzic, czy moje
"mrowczane" rady sie ukazaly. Cosik zjadlo je.....i na dodatek poszlo to jako
odrebny post. Ciekawe...jak to wyszlo? hihi!(netowe mrowki zrobily psikusa?:-)))
Otoz pisalam jako odpowiedz na Twoje pytanie, ze wyczytalam domowe sposoby
na pozbycie sie mrowek. Czy dzialaja? Nie wiem!:-) Mialam z tym problem w roku
ubieglym ale w tym czasie uzylam gotowe "sypadlo", nie majac innego pomyslu
co z tym fantem zrobic.
Otoz ostatnio wyczytalam, ze mozna wokol mrowiska posypac naftaline, mozna
rowniez rozlac olejek kamforowy lub nafte. Nie musza byc tego wielkie ilosci,
raczej skromnie mrowisko tym nalezy potraktowac.
Daj znac, jesli ktorys ze srodkow zadziala. Mysle, ze i ja moge miec ponownie
problem z mrowiskiem, wiec Twoja rada po sprawdzeniu sie przyda.
Trzymam kciuki:-))))))))

Lidka- ogrodniczka

czerwone robaki, rosówki
Gunnera