Re: Mr?ki na trawniku

From: l...@y...com (ogrodniczka)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Mr?ki na trawniku
Date: 29 Apr 2002 19:12:22 -0700

"MJH" <m...@k...net.pl> wrote in message news:<aag873$j7f$1@news.tpi.pl>...
> Hej,
> Właśnie wyrównałem teren i posiałem trawę (4 dni temu) lecz widzę dużo
> miejsc gdzie są małe mrowiska. Jak je zwalczyć aby nie ucierpiały nasiona
> trawy?
>
> Pozdrawiam,
> Jacek

Jacku, witam ponownie. Wlasnie przegladalam forum aby sprawdzic, czy moje
"mrowczane" rady sie ukazaly. Cosik zjadlo je.....i na dodatek poszlo to jako
odrebny post. Ciekawe...jak to wyszlo? hihi!(netowe mrowki zrobily psikusa?:-)))
Otoz pisalam jako odpowiedz na Twoje pytanie, ze wyczytalam domowe sposoby
na pozbycie sie mrowek. Czy dzialaja? Nie wiem!:-) Mialam z tym problem w roku
ubieglym ale w tym czasie uzylam gotowe "sypadlo", nie majac innego pomyslu
co z tym fantem zrobic.
Otoz ostatnio wyczytalam, ze mozna wokol mrowiska posypac naftaline, mozna
rowniez rozlac olejek kamforowy lub nafte. Nie musza byc tego wielkie ilosci,
raczej skromnie mrowisko tym nalezy potraktowac.
Daj znac, jesli ktorys ze srodkow zadziala. Mysle, ze i ja moge miec ponownie
problem z mrowiskiem, wiec Twoja rada po sprawdzeniu sie przyda.
Trzymam kciuki:-))))))))

Lidka- ogrodniczka