Mrożone cytryny?

1. Data: 2014-09-09 20:22:43

Temat: Mrożone cytryny?
Od: limonka <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio naczytałam się, jak to zdrowe są mrożone cytryny - że warto
je zetrzeć na tarce i dodawać do jedzenia, bo w skórce jest najwięcej
witamin. I mam pytania, na które nie udało mi się wygooglać
odpowiedzi:

1. O co chodzi z tym mrożeniem? To zwiększa ilość witamin, czy chodzi
o to, żeby łatwiej zużyć całą? Nie wyjdzie na to samo, jeśli sie
zetrze skórkę z surowej cytryny?

2. Ta biała skórka też taka super zdrowa? Jest sens ją też dodawać?

Zaznaczam, że pytam w kontekście działania na włosy, cerę itd..., a
nie przeciwko rakowi. Jeśli to ma mieć tylko działanie antyrakowe, no
to szkoda fatygi.

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi :)