Papierosy i guma do żucia

1. Data: 2014-07-22 20:10:25

Temat: Re: Papierosy i guma do żucia
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-22 20:19, Pan Jarząbek pisze:
> Witam,
>
> Czy w momencie palenia papierosów guma do żucia (zwykła miętowa)
> troszkę zmniejsza szkodliwe działanie na zęby (powstawanie osadu
> itd...) czy zwiększa? Wiem, pytanie brzmi głupio (najlepiej nie
> palić), ale dla mnie to poważny dylemat, a jak wiadomo: nie ma głupich
> pytań... ;)
>
> Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

a może e-fajek? będzie bez osadu. i bez smrodu.

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

3. Data: 2014-07-24 00:06:30

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-22 20:10, ikka pisze:
> [...]

Zjesz banana, a zęby wyszyść sobie wewnętrzną skórka od banana.
Zobaczysz efekt już za pierwszym razem.

--
animka

siemię lniane
Resorty mundurowe: policję, medykuw, kler...
Czy jest jakas polskojezyczna grupa na temat zdrowia?
Szczepionki dla dzieci zabójcze
Fluor : ile?