Resorty mundurowe: policję, medykuw, kler...

1. Data: 2014-07-15 20:54:45

Temat: Resorty mundurowe: policję, medykuw, kler...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś ostatnio niezwykle często wymieniani są pszez media.
Jakoś same afery.
Medycy zabijają szczepionkami, podają środki psyhotropowe, a potem wzywają
policję, bo sobie nie radzą z pacjentem naszpikowanym narkotykami
pooperacyjnymi.
Gdzie indziej policja stszela do uciekającego, więc już niegroźnego
człowieka .

Jak miałam 12 lat po nieudanej operacji wyrostka też wyrwałam sobie
wszystkie rurki itp, umożliwiło mi to żyganie krwią i prawdopodobie
uratowało życie. Umożliwiło medykom postawienie diagnozy by wykonać powturną
operację.
Teraz od razu wezwali by policję by ta dobiła.

Zahowani ludzi tyh resortuw jest niezwykle podobne, a może naśladuje
zahowania arabskih fundamentalistuw.

Więcej szacunku do życia, takiego zwykłego, codziennego ludzkiego,
nie abstrakcyjnego zarodka.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f

2. Data: 2014-07-16 18:33:46

Temat: Re: Resorty mundurowe: policję, medykuw, kler...
Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka"

> Więcej szacunku do życia, takiego zwykłego, codziennego ludzkiego,
> nie abstrakcyjnego zarodka.

Jak to ma byc takie życie jak ty, to lepiej dobić. Tylko kuli szkoda, ciebie
to by trzeba było jak u PolPota - motyką....

3. Data: 2014-07-17 01:32:59

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-16 18:33, Hans Kloß pisze:

> "Stokrotka"

> Jak to ma byc takie życie jak ty, to lepiej dobić. Tylko kuli szkoda,
> ciebie to by trzeba było jak u PolPota - motyką....

A znasz takie powiedzenie "odporny na inteligencje i nie do zaj..ania"?
No masz klasyczny przykład w jej osobie ;)

--
Sonn

Czy jest jakas polskojezyczna grupa na temat zdrowia?
Szczepionki dla dzieci zabójcze
Fluor : ile?
oszustwo w EWUŚ
Kalkulator Cholesterolu w internecie - czy to wiarygodne