oszustwo w EWUŚ

1. Data: 2014-06-30 22:15:28

Temat: oszustwo w EWUŚ
Od: "chatramm" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem obecnie niezarejestrowaną osobą bezrobotną i nie przysługuje mi
ubezpieczenie z PUP i nie mam chwilowo na nie szansy, jednak muszę udać
się do lekarza. Oczywiście Ewuś mnie nie przepuści, ale skłamię w
oświadczeniu (siła wyższa, zdrowie ważniejsze) a na prywatnego mnie nie
stać. W jakiej wysokości dostanę w przyszłości rachunek za tę usługę
medyczną? Tak jakbym poszedł prywatnie, czy w takich wypadkach jak
oszustwo ewusiowe, to kara jest jakaś większa/gorsza?

2. Data: 2014-06-30 22:29:13

Temat: Re: oszustwo w EWUŚ
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-30 22:15, chatramm pisze:
> [...]
> usługę medyczną? Tak jakbym poszedł prywatnie, czy w takich wypadkach
> jak oszustwo ewusiowe, to kara jest jakaś większa/gorsza?

Idź i zarejestruj się.

Ewa

3. Data: 2014-06-30 22:44:35

Od: "chatramm" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idź i zarejestruj się.

Nie tego dotyczy moje pytanie, FEniksie, Ewo.
W Pupie mam karencje

4. Data: 2014-06-30 22:56:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-30 22:44, chatramm pisze:

> Nie tego dotyczy moje pytanie, FEniksie, Ewo.
> W Pupie mam karencje

Za usługę medyczną policzą pewnie normalnie według cennika w danym
ośrodku zdrowia. A jak podejdą do fałszywego oświadczenia? Nie wiem.
O jedno i drugie najprościej zapytać w przychodni, do której zamierzasz
się udać.

Ewa

5. Data: 2014-06-30 23:08:44

Od: "chatramm" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ośrodku zdrowia. A jak podejdą do fałszywego oświadczenia? Nie wiem.
> O jedno i drugie najprościej zapytać w przychodni, do której zamierzasz

Pytam na grupie, gdyż sprawa jest powiedzmy "śliska".
O co niby mam zapytać w przychodni: dzień dobry, chciałbym skłamać u was w
oświadczeniu Ewuś, czy będą państwo wyrozumiali?

6. Data: 2014-06-30 23:18:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-30 23:08, chatramm pisze:

> Pytam na grupie, gdyż sprawa jest powiedzmy "śliska".
> O co niby mam zapytać w przychodni: dzień dobry, chciałbym skłamać u
> was w oświadczeniu Ewuś, czy będą państwo wyrozumiali?

Oj, telefon też odcięli? Przecież można najpierw zadzwonić in cognito.

BTW Miałam kiedyś taką sytuację na początku działania EWUŚ, że poszłam
do lekarza, a system mnie wyrzucił. Napisałam oświadczenie, że jestem
ubezpieczona, zapytałam, co mi ewentualnie grozi. Powiedzieli, że jeśli
NFZ nie zapłaci, to przyślą mi rachunek za wizytę (podali kwotę). No,
ale ja nie chciałam oszukać, więc mi łatwiej było zapytać. ;)

Ewa

7. Data: 2014-07-01 10:55:22

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> medyczną? Tak jakbym poszedł prywatnie, czy w takich wypadkach jak
> oszustwo ewusiowe, to kara jest jakaś większa/gorsza?

Należy ci się z innego paragrafu.
Jeśli masz polski DO.
Jak nie pszyjmą idź do MOPSu (opieka społeczna ) i oni dadzą ci dokument
krutkoterminowy.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

8. Data: 2014-07-02 01:02:53

Od: "nowyr" <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

"chatramm" <s...@n...pl> wrote in message
> [...]
> medyczną? Tak jakbym poszedł prywatnie, czy w takich wypadkach jak
> oszustwo ewusiowe, to kara jest jakaś większa/gorsza?

Możesz dostać zawiasy za poświadczenie nieprawdy i grzywnę. Szczególnie, że
tutaj pytasz i jeszcze zostawiasz ślad. Za drugim razem pójdziesz do paki.

9. Data: 2014-07-02 17:36:31

Od: "chatramm" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowyr" <d...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>>

> Możesz dostać zawiasy za poświadczenie nieprawdy i grzywnę. Szczególnie,
> że tutaj pytasz i jeszcze zostawiasz ślad. Za drugim razem pójdziesz do

Już się ogoliłem i spakowałem, w więzieniu przynajmniej leczą za darmo ;)

10. Data: 2014-07-03 10:46:22

Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> Już się ogoliłem i spakowałem, w więzieniu przynajmniej leczą za darmo ;)

zawsze możesz powiedzieć ze byłeś przekonany o objęciu ubezpieczeniem.
Z tego co wiem to nfz dopiero! wysyła rachunki za świadczenia z roku
ubiegłego ...

Kalkulator Cholesterolu w internecie - czy to wiarygodne
Co za bezwstydne rzeczy pokazują w tym internecie!!!
O czym może świadczyć taki wygląd spermy?
Może jeszcze ktoś...
Ważnośc szczepionki HCV/HBV