Mrozone maslo

1. Data: 2002-05-13 14:36:31

Temat: Mrozone maslo
Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko:
zamrozilem kostke masla jak jeszcze byla dobra. Siedzi w zamrazalce
(***) ok. miesiac, data juz by minela.
Da sie to jeszcze po rozmrozeniu zjesc? Nigdy do tej pory masla nie
mrozilem...

Pzdr.
Mikie

1. Data: 2002-05-13 15:01:22

Temat: Re: Mrozone maslo
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (***) ok. miesiac, data juz by minela.
> Da sie to jeszcze po rozmrozeniu zjesc? Nigdy do tej pory masla nie

da się, no problem. Ja znalazłem na Wielkanoc w zamrażarce (no ****)
masło z ubiegłego wieku i też zjadliwe było ;-)

Waldek

1. Data: 2002-05-13 15:02:27

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> da się, no problem.

To fajnie :-)

> masło z ubiegłego wieku i też zjadliwe było ;-)

Wykopaliska w zamrazalce? :-)))

Dzieki za radosna nowine :-)

Mikie
(Berlin)

1. Data: 2002-05-13 15:25:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 May 2002 16:36:31 +0200, Mikie <m...@g...de>
wrote:

> [...]
>(***) ok. miesiac, data juz by minela.
>Da sie to jeszcze po rozmrozeniu zjesc? Nigdy do tej pory masla nie

data czego? przydatnosci jak swieze czy przydatnosci wedle ******
bo jak zamroziles wkrotce po kupieniu a przed uplywem daty
spozycia na swiezo to nie widze problemu

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-13 15:28:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 May 2002 17:02:27 +0200, Mikie <m...@g...de>
wrote:

>To fajnie :-)

>Wykopaliska w zamrazalce? :-)))
>

>Mikie
>(Berlin)

widze, ze albo masz mala zamrazarke albo male doswiadczenie..ja
mam lodowce, scisle zespoojone (przylutowane lodem) z
zamrazarka...sa tak oblodzone i osniezone, ze nie dosc, ze nie
wiem CO TO, to mam male szanse na odkrycie takiego
tu-ten-hamen-a. dopiero jak rozmroze te machine piekielna a na to
sie nie zanosi na razie.
juz probami wykopalisk archeolololo wyrwalam dwie poprzeczki od
poleczek w zamrazarce (nei ma szufladek a poleczki z bramkami z
przodu) wiec mi wszystko sie teraz slizga i spadywuje na nogi.
jak to groszek mrozony to pies swym uchem TAK uslyszy, ze od razu
leci skadkolwiek w domu i sprzata po niedbalej pani.

1. Data: 2002-05-13 17:37:10

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> widze, ze albo masz mala zamrazarke albo male doswiadczenie

Zamiast kuchni mam wlasciwie tzw. Pantry, lodoweczka mala a zamazalnik
tak akurat na 1000ml pudelko lodow - wiecej nie wejdzie.
Ech, nie ma to jak w akademiku ;-))

Mikie

szparagi+makaron?
Kupiłem 3 kg mąki żytniej typ 720 i chcę zrobić klasyczny chleb.
Quich
A mi sie nie udaje :(
Gotowanie na parze