Mrożone pieczywo do dalszej obróbki

1. Data: 2006-02-08 11:03:51

Temat: Mrożone pieczywo do dalszej obróbki
Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj kupiłam w Lidlu takie bułki (nie mrożone), częściowo upieczone, ale
blade, które się wstawia na 8-10 minut do piekarnika, przyznam, że dobre są
i na grzanki zwłaszcza się idealnie nadają (kroi się te bułki od razu na pół
i na to wędlina, pomidor ser). Bardzo polecam do jedzenia jako nie-grzanki
również :).
Słyszałam też, że jest wersja mrożonego pieczywa do dalszego upieczenia
sobie i mam kilka pytań:
- gdzie to można dostać (supermarkety? w Leclercu na pewno nie ma, w
Carrefourze IMO też nie)
- czy to jest zupełnie_surowe pieczywo czy też częściowo już obrobione (czym
różni się oprócz bycia zamrożonym od tego z Lidla?)
- jaka cena? W Lidlu za 6 bułek takich mini bagietek zapłaciłam chyba
niecałe 2 złote.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

2. Data: 2006-02-08 11:11:39

Temat: Re: Mrożone pieczywo do dalszej obróbki
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok'" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dscj6p$326$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> (czym różni się oprócz bycia zamrożonym od tego z Lidla?)
> - jaka cena? W Lidlu za 6 bułek takich mini bagietek zapłaciłam chyba

Ja właśnie takie (chyba takie) jak kupiłaś wsadzam do zamrażalnika. W razie
potrzeby wyciągam i piekę.

Anet

3. Data: 2006-02-08 11:15:13

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja właśnie takie (chyba takie) jak kupiłaś wsadzam do zamrażalnika. W
> razie potrzeby wyciągam i piekę.
A tak, bo tam nawet na opakowaniu było napisane, że głęboko mrożone dłużej
wytrzymuje. Wczoraj zużyłam 2 sztuki, rano jedną, reszta w zamrażarce.
Chodziło mi o to, czy te sprzedawane już zamrożone czymś się różnią (np. czy
jest to bardziej surowe ciasto od tego Lidlowego)

> Anet
K :)

4. Data: 2006-02-08 11:23:27

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok'" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dscjs4$6m7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Chodziło mi o to, czy te sprzedawane już zamrożone czymś się różnią (np.
> czy jest to bardziej surowe ciasto od tego Lidlowego)

A to z takimi od razu zamrożonymi to się nie spotkałam. Zapiekanki, pizze
tak, ale samo pieczywo nie.

Anet

5. Data: 2006-02-08 12:12:14

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to z takimi od razu zamrożonymi to się nie spotkałam. Zapiekanki, pizze
> tak, ale samo pieczywo nie.

A mi się obiło kiedyś dawno temu, że takie bułki sprzedawali i nie pamiętam
gdzie, chyba w Tesco, ale nie dam sobie głowy uciąć. A łatwiej jechać i
kupić, kiedy się na 100% wie, że w danym sklepie są niż szukać, a jak nikt
nie wie, to będę sukcesywnie sprawdzać (zaczynając pewnie od Tesco właśnie)

> Anet
Ale dobre są te bułki, prawda? :)

6. Data: 2006-02-08 12:19:43

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok'" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dscn6v$o73$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> kupić, kiedy się na 100% wie, że w danym sklepie są niż szukać, a jak nikt
> nie wie, to będę sukcesywnie sprawdzać (zaczynając pewnie od Tesco

Ja takie buleczki (dwa rodzaje- kajzerki albo takie male dlugie) kupuje w
carrefour'rze. Sa tam gdzie pieczywo paczkowane np schullstad itp. Na
dodatek bylki wychodza taniej niz normalne kajzerki:-)
Tez zaraz po zakupie pakuje je do zamrazarki i pieke w miare potrzeb.

Pozdrawiam
Agnieszka

7. Data: 2006-02-08 12:19:54

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dobre są te bułki, prawda? :)
>

> --
> KingAM

Pamiętam jak był taki okres, ze wcinałam je jeszcze ciepłe z masłem i
roztartym ząbkiem czosnku. Miałam szczęście, ze się nie rozrosłam

Anet

8. Data: 2006-02-08 12:50:43

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętam jak był taki okres, ze wcinałam je jeszcze ciepłe z masłem i
> roztartym ząbkiem czosnku. Miałam szczęście, ze się nie rozrosłam

mrrr i na to pomidorek, zioła prowansalskie i mozarella...

> Anet
K ze ślinotokiem :)))

9. Data: 2006-02-08 14:37:44

Od: <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mrożone bułki często kupuję w Plusie. Ceny nie pamiętam, ale niewiele
droższe od tych z Lidla...

osinka

10. Data: 2006-02-08 14:56:09

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mrożone bułki często kupuję w Plusie. Ceny nie pamiętam, ale niewiele
> droższe od tych z Lidla...
Dzięki. Dopadnę, kupię, spróbuję i dam znać, czy się różnią od tych z Lidla
:)

ile wydajecie na jedzenie
Szybkowar
gotowanie na parze