szybkowar moze doradzicie

1. Data: 2006-02-07 20:19:17

Temat: szybkowar moze doradzicie
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam zachorowałem na kupnoo szybkowaru , myslę o pojemności 5 l , i mam w
związku z tym do was pytania
czym się sugerowac przy zakupie , nie mam zielonego pojecia , wiem tylko
tyle żeby nie był aluminowy , znalałzłem na alegro taki
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=85012968 , podoba mi się i cena
według mnei jest ok , ale czy jest solidny i się sprawdzi czy są jeszcze
jakieś inne cechy którymi powinienem się sugerowac przy zakupie
Pozdrawiam JULIUSZ

2. Data: 2006-02-08 09:30:27

Temat: Re: szybkowar moze doradzicie
Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dsav9t$76f$1@news.onet.pl...
> [...]
> czym się sugerowac przy zakupie , nie mam zielonego pojecia , wiem tylko
> tyle żeby nie był aluminowy , znalałzłem na alegro taki

Dokladnie taki mam juz od trzech lat i nie ma powodow do narzekań. Jest
prosty, nic się nie zepsuło...

pozdrawiam

agnieszka

jedynacy i nie jedynacy-ankieta
chilli z grzybami - moze byc?
Wino bezalkoholowe
Ponawiam prośbę - z seri gdzie kupić w Wawie...
Re: maggie