Mrugające żarówki w mieszkaniu

41. Data: 2008-11-22 15:15:06

Temat: Re: Mrugające żarówki w mieszkaniu
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Przecież ten elektryk powinien taki miernik mieć.
> Jeżeli ma się za profesjonała, albo najzwyczajniej lubi to, co
> robi.

Z wątku wynika, że to był elektryk "osiedlowy" - szczerze wątpię,
żeby taki miał coś ponad tanią omomiarkę. Jesli to porządny
elektryk, powinien mieć jeszcze miernik cęgowy. W elektryka,
takiego normalnego "pana Kazia", chodzącego wymieniać gniazdka i
oceniać, dlaczego "żarówki mrugają", który dysponowałby takim
sprzętem - wybacz, ale nie wierzę.

J.

42. Data: 2008-11-22 15:19:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> takiego normalnego "pana Kazia", chodzącego wymieniać gniazdka i
> oceniać, dlaczego "żarówki mrugają", który dysponowałby takim

Błąd. Czasem zaskakiwali mnie ludzie. Oprzyrządowanie zależy od firmy,
zakresu wykonywanych prac, oraz od ludzia. Z tych trzech parametrów
wystarczy jeden, aby miernik fizycznie zaistnial, chyba, że facio z
przyuczenia...
W zasadzie myślący człowiek woli pracować krótko, a miernik ogranicza
chodzenie. Skleroza wydluża...

43. Data: 2008-11-22 15:40:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

Tu jest trochę więcej mierników:
http://www.ndn.com.pl/index.php?id_dzialu=40

44. Data: 2008-11-23 06:49:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ndmeter.e-t.pl/pm390.htm

45. Data: 2008-11-23 20:18:32

Od: Adam Foton <u...@g...comk> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem poniewaz mrugajami zarowki w mieszkaniu
> we wszystkich pomieszczeniach sa to krotkie czeste mrugniecia zarowek
>
> 1. wymienilem zarowki
> 2. sa rozne od energooszczednych po zwykle -wszytskie mrugaja
> 3. sa wszystkie podokrecane sprawdzalem

To samo mialem u rodzicow. Az wreszcie ktoregos dnia zniknal prad.
Upalil sie kabel przy bezpieczniku na klatce schodowej.

AF

46. Data: 2008-11-23 21:12:09

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Foton <u...@g...comk> wrote:

> To samo mialem u rodzicow. Az wreszcie ktoregos dnia zniknal
> prad.
> Upalil sie kabel przy bezpieczniku na klatce schodowej.

Nie, nie miałeś tego samego. Czytaj uważniej!

J.

47. Data: 2008-11-23 21:39:01

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> No wiesz, różne rzeczy można zrobić, ale żeby od razu elektryka do linii
> zasilającej podłączać...

Podmiotem domyslnym w cytowanym zdaniu byl miltimeter analogowy marki
"zdjełano" w zaprzyjaznionym mocarstwie :-)
Ale po wyrwaniu z kontekstu faktycznie wyszlo fajnie...

Pozdro

Maseł

Jaki przenośny grzejnik do dogrzania pokoju?
zakup dwoch gratow do kuchni, prosze o poradę
otwory w gresie
malowanie sosnowego mebla
Mata / materac masujący - który?