Mszyce sa na krzakach rozy

1. Data: 2001-06-16 10:41:23

Temat: Mszyce sa na krzakach rozy
Od: "nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc, na moich dwoch pnacych rozach sa mszyce. Mysle, ze to
spowodowalo, ze roze nie kwitna, jak zniszczyc mszyce i czy powinnam tez
spryskac roze ktore kwitna i mysle ze nie sa dotkniete mszycami???

Dzieki za odp

Pozdrawaim wszystkich

Nina

2. Data: 2001-06-17 16:58:18

Temat: Re: Mszyce sa na krzakach rozy
Od: "adajan" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy mszyce sa to male czarne robaczki oklejone wokol lodyg?
U mnie cos takiego oblazlo glicynie ,czy to mszyca?
Pozdrawiam
adajan

3. Data: 2001-06-18 00:34:25

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adajan" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy mszyce sa to male czarne robaczki oklejone wokol lodyg?
> U mnie cos takiego oblazlo glicynie ,czy to mszyca?

Tak, to mszyce, najlepiej sprawdza sie Pirimor w areozolu lub do proszek do mieszania
z woda ( tego
drugiego wystarcza na dlugo, jesli masz wiecej roslin do opryskiwania ).
Inwazje niektorych "gatunkow" mszyc zdarzaja sie kilka razy w sezonie.
E.

4. Data: 2001-06-18 06:56:49

Od: "Kempes" <k...@m...dmp.corp> szukaj wiadomości tego autora

Kolega wypróbował przepis z www.ogrodnik.pl - jest zadowolony. 200 g
mlecza posiekać i namoczyć w letniej wodzie (ok. 5l) przez 24
godziny. Takim wyciągiem opryskać rośliny .

Robert
r...@i...pl

5. Data: 2001-06-18 08:28:48

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kempes napisal:

> Kolega wypróbował przepis z www.ogrodnik.pl - jest zadowolony. 200 g
> mlecza posiekać i namoczyć w letniej wodzie (ok. 5l) przez 24
> godziny. Takim wyciągiem opryskać rośliny .

Wpróbowałam posadzenie w pobliżu lawendy - też działa, a w dodatku
ładnei wygląda :-)

Krycha

6. Data: 2001-06-18 09:02:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Wpróbowałam posadzenie w pobliżu lawendy - też działa, a w dodatku
> ładnei wygląda :-)

Ile krzaczków? 2 lawendy na dwie rozrośnięte róże pnące niestety NIE
wystarczają:-(

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2001-06-18 12:39:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisala:

> Ile krzaczków? 2 lawendy na dwie rozrośnięte róże pnące niestety NIE
> wystarczają:-(

Dwie lawendy pod różą pienną, jedna duża na grządce bylinowej
z miniaturkami. Może na pnące nie wystarczają, bo za wysoko się pną, a
lawenda niska? A miałam zamiar rozmonożyć lawendę i pod jaśminowce...

Krycha

Piwonia drzewiasta i krzewiasta - poszukiwane
Jaką pompe ogrodową?
przypoludnik
Zbrązowiał pieris
srodki na krety z USA