zdjecia Krystyny

1. Data: 2001-06-17 13:32:03

Temat: zdjecia Krystyny
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Na stronie gupy: http://ogrody.agrosan.pl/krystyna/krystyna.html mozna
zobaczyc nowe zdjecia jabloni szczepionej na gruszy z ogrodu Krystyny, a na
stronie http://ogrody.agrosan.pl/pisarzowice/pisarzowice.htm
l Krystyna
zamiescila swoisty list otwrty.

Zapraszam.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2001-06-18 05:42:17

Temat: Re: zdjecia Krystyny
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Witam.
(...)
> stronie http://ogrody.agrosan.pl/pisarzowice/pisarzowice.htm
l Krystyna
> zamiescila swoisty list otwrty.

Dziękuje Ci Rafale :-))

Dla tych co chcą porównać jak wygląda jeden z clematisów, zakupionych
w Pisarzowicach, na obrazku (etykiecie),
a kwitnący po posadzeniu, zapraszam do obejrzenia powyższej strony.
Pozdrawiam Krystyna

3. Data: 2001-06-18 08:56:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dla tych co chcą porównać jak wygląda jeden z clematisów, zakupionych
> w Pisarzowicach, na obrazku (etykiecie),
> a kwitnący po posadzeniu, zapraszam do obejrzenia powyższej strony.

Może powinni jeszcze dołączać puszkę różowej farby do sprzedawanej rośliny:)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-06-18 18:46:03

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyzbys zamierzala zlozyc reklamacje?
A w ogole jestem ciekawa, czy ktos kiedys reklamowal rosline-bubel i czy sie
to udaje?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

5. Data: 2001-06-18 19:23:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9glibl$j0e$...@n...tpi.pl...
> Czyzbys zamierzala zlozyc reklamacje?
> A w ogole jestem ciekawa, czy ktos kiedys reklamowal rosline-bubel i czy
sie
> to udaje?
Można, z ???? marnym skutkiem, z beznadziejnym skutkiem, jedyne co możesz
wywalczyć to obniżenie ceny, też wątpliwe.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2001-06-19 06:08:56

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

(...)
> Może powinni jeszcze dołączać puszkę różowej farby do sprzedawanej rośliny:)
>
> Pozdrawiam, Basia.

I trochę płatków dodać. :-))
Pozdrawiam Krystyna.

7. Data: 2001-06-19 06:13:16

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czyzbys zamierzala zlozyc reklamacje?
> A w ogole jestem ciekawa, czy ktos kiedys reklamowal rosline-bubel i czy sie
> to udaje?
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Reklamować nie będę, ale pokazuję to aby uświadomić innym,
że nie ma co liczyć na to iż kwiaty zakupionych roślinek będą takie jak na
obrazku. :-(
Pozdrawiam Krystyna

8. Data: 2001-06-19 07:35:36

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisała:

> Reklamować nie będę, ale pokazuję to aby uświadomić innym,
> że nie ma co liczyć na to iż kwiaty zakupionych roślinek będą takie jak na
> obrazku. :-(
W tym przypadku na 99% była zamieniona etykieta. Albo u producenta, albo
u sprzedawcy. To co widać na zdjęciach, to powojnik alpejski Ruby
albo Willy. Oryginalny Markham wygląda jak na etykiecie.
Pociesz się tym, że alpiny też ładne, a jak się zakochasz w powojnikach
botanicznych, będziesz mieć i te i tamte.
Mój biały Alpina var Sibirica zakupiony wtedy co Twój, był faktycznie
biały.
W najbliższym czasie zeskanuję swoje zdjęcia z Pisarzowic i Powsina,
mogę dołożyc do Twoich.
Krzysztof

9. Data: 2001-06-19 08:19:00

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> Pociesz się tym, że alpiny też ładne, a jak się zakochasz w powojnikach
> botanicznych, będziesz mieć i te i tamte.

Czy to znaczy że ten powojnik który kupiłam to botaniczny?

> [...]
> biały.
> W najbliższym czasie zeskanuję swoje zdjęcia z Pisarzowic i Powsina,

A tak zastanawiam się czemu nie ma do pooglądania zdjęć które robiłeś w
Pisarzowicach?
Dołącz jak najszybciej. Rafał na pewno znajdzie dla nich miejsce.
Już jestem ciekawa co to będzie :-))
Pozdrawiam Krystyna
PS Pozdrowienia dla Zosi. :-))

10. Data: 2001-06-19 09:03:48

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisaa:

> Czy to znaczy że ten powojnik który kupiłam to botaniczny?

Tak sie przyjelo, ze powojniki Alpina, Montana, Macropetala,
Integrifolia
to botaniczne- najbardziej zblizone do dzikich przodkow.
Maja mniejsze kwiaty, ale sa bardziej odporne na choroby, na mroz
i na niedoswietlenie. Ni i maja swoj nieodparty urok, szczegolnie te
z kwiatami dzwonkowymi.

Zdjecia beda lada dzien

Krzysztof

Mszyce sa na krzakach rozy
Piwonia drzewiasta i krzewiasta - poszukiwane
Jaką pompe ogrodową?
przypoludnik
Zbrązowiał pieris