Muffiny bananowe Kamy - zrobilam :)

1. Data: 2002-08-26 07:58:40

Temat: Muffiny bananowe Kamy - zrobilam :)
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze sie pochwalic!
Zrobilam w niedziele muffiny wg. przepisu Kamy. Przepyszne wyszly, bede
robila czesciej. Cukier bialy zastapilam brazowym (zdobyczne z wycieczki do
Anglii). Polecam wszystkim

Pozdr.
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-08-26 08:08:06

Temat: Re: Muffiny bananowe Kamy - zrobilam :)
Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to miło usłyszeć pochwały tak z poniedziałku rana. Bardzo się cieszę, że
Ci smakowały :-)))))
Pozdrawiam
Kama

1. Data: 2002-08-27 08:59:52

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

slonko wrote:

> Zrobilam w niedziele muffiny wg. przepisu Kamy. (...)

A czy te muffinki sa dobre na drugi dzien? Mam ochote je upiec kolezance na
parapetowke, ale poniewaz jade do niej prosto z pracy, musialabym je upiec
dzien wczesniej. To jak, nadaja sie, dotrzymal je ktos na drugi dzien?

Maria

1. Data: 2002-08-27 14:04:42

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> parapetowke, ale poniewaz jade do niej prosto z pracy, musialabym je upiec
> dzien wczesniej. To jak, nadaja sie, dotrzymal je ktos na drugi dzien?

Ja przechowalam 2 babeczki 2 dni w ukryciu, zeby mi nikt nie zjadl ;)
Przechowaly sie znakomicie i to normalnie w szafce, nie w lodowce.
W smaku nadal byly pyszne (zjedzone w pracy do kawy).

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-08-28 05:42:31

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

slonko wrote:

> Ja przechowalam 2 babeczki 2 dni w ukryciu, zeby mi nikt nie zjadl ;)
> Przechowaly sie znakomicie i to normalnie w szafce, nie w lodowce.
> W smaku nadal byly pyszne (zjedzone w pracy do kawy).

Och, dziekuje, w takim razie je upieke! A tak swoja droga gratuluje silnej woli
- ja nie potrafie takich pysznosci zachomikowac w szafce na nastepny dzien.

Pozdrawiam, Maria

1. Data: 2002-08-29 08:08:30

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez sie musze pochwalic - zrobilam muffiny bananowe i wyszly naprawde
pyszne. Polecam!!
Maria

leczo do sloikow
Kawa espresso