Multimedialny Słownik Języka Migowego

1. Data: 2004-06-13 22:33:26

Temat: Multimedialny Słownik Języka Migowego
Od: Paweł <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Chciałbym Państwu przedstawić nowy program komputerowy "Multimedialny
Słownik Języka Migowego". W skład programu wchodzi słownik (530 znaków
migowych) oraz cztery gry dla dzieci, uczące poprawnej wymowy.

Sami nie jesteśmy w stanie wypuścić tego oprogramowania na rynek, dlatego
chętnie nawiążemy współpracę z firmą która mogłaby się tego podjąć.

Więcej informacji pod adresem http://msjm.glt.pl

--
Paweł Rabinek.
http://msjm.glt.pl

2. Data: 2004-06-14 07:30:45

Temat: Re: Multimedialny Słownik Języka Migowego
Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Chciałbym Państwu przedstawić nowy program komputerowy "Multimedialny
> Słownik Języka Migowego".
[...]

Dzień dobry,
Pozwoliłam sobie zwrócić uwagę na ten mail grupie osób niesłyszących i
niedosłyszących, choć nie mogę obiecać, że będą w stanie pomóc. Wiem jednak,
że takie rzeczy są niedostępne na rynku a zapotrzebowanie na nie duże.

Życzę powodzenia.

--
Do usłyszenia
Sylwi@

3. Data: 2004-06-14 20:44:04

Od: Paweł <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 14 Jun 2004 09:30:45 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Sylwi@ napisał(a):

> [...]
> że takie rzeczy są niedostępne na rynku a zapotrzebowanie na nie duże.

Dziękuję bardzo za pomoc.

--
Paweł Rabinek.
http://msjm.glt.pl

Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej
Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej
Dla internautów
Naprawa wózka w wielkopolsce
Szukam kontaktu