Witam serdecznie.

1. Data: 2004-06-14 12:07:03

Temat: Witam serdecznie.
Od: "Jozef S." <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczow.
Od jakiegos czasu przegladam liste pl.soc.inwalidzi, a robie to, bo raz, ze
pracuje z inwalidami, dwa mam rodzicow gluchoniemych.Jak wczesniej
wspomnialem, pracuje z osobami nieslyszacymi, jestem takim czlowiekiem od
zalatwiania wszelkich trudnych dla gluchoniemych spraw, generalnie chodzi o
komunikacje, ale nie tylko.
Ostatnio pomagalem moim podopiecznym pisac wnioski do Centrow Pomocy
Rodzinie na dofinansowanie zakupu urzadzen majacych pomoc gluchoniemym w
komunikowaniu sie (ogolnie pojmowanym).

Chcialem zapytac Was czy spotkaliscie sie z przypadkiem, ze pracownik PCPR-u
sprawdzal posiadany rzez osobe nieslyszaca aprat faksowy (ktorego osoba
gluchoniema uzywala dotychczas) u niej w domu i na tej podstawie opiniowala
rzeczony wniosek ?
Ja sie osobiscie z tym do tej pory nie spotkalem, dlatego mnie to nurtuje.
Zamierzam dzwonic do PCPR-u lub ewentualnie do PFRON-u, ktory rozdziela
fundusze do PCPR-ow, MOze uda mie sie uzyskac podstawe takiego dzialania
PCPR-u???

Pozdrawiam

Jozef S.

2. Data: 2004-06-15 07:04:35

Temat: Re: Witam serdecznie.
Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Pracujesz z nieslyszacymi czy u nieslyszacych ?
2. Pracujesz zarobkowo czy społecznie ???
3. Nie badź śmieszny : dzwonić do PCPR, ktory sprawdza z zapytaniem czy moze
sprawdzac ?
4. A na jakiej podstawie wnioskujesz o dofinansowanie, chyba musisz miec
jakas podstawe prawna, ktora okresla rowniez prawa jak i obowiazki.

Pzdr
scorpio

3. Data: 2004-06-15 08:36:43

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/15/2004 9:04 AM,na grupę dyskusyjną scorpio <
5.315812E-293mail%>napisał(a):

> [...]
> 4. A na jakiej podstawie wnioskujesz o dofinansowanie, chyba musisz miec
> jakas podstawe prawna, ktora okresla rowniez prawa jak i obowiazki.

Witam

ad 1 a co za różnica
ad 2 j/w
ad 3 A co dziwnego w tym żeby patrzeć urzędnikowi na ręce
ad 4 tego dotyczyło pytanie autora wątku

--
Piotr
Dowcip jest po to żeby bawić nie ranić

4. Data: 2004-06-15 11:20:22

Od: "Jozef S." <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. A na jakiej podstawie wnioskujesz o dofinansowanie, chyba musisz miec
> jakas podstawe prawna, ktora okresla rowniez prawa jak i obowiazki.

Pracuje z nieslyszacymi i u nieslyszacych;
pracuje zarobkowo;
dlaczego nie ??
Na podstawie doplat PFRON-u do zakupu sprzetu rehabilitacyjnego - lamanie
barier komunikacyjnych (ale podstawy prawnej.
Tak mi tlumaczono w PCPR.

Multimedialny Słownik Języka Migowego
Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej
Czas pracy & legitymacja osoby niepłnosprawnej
Dla internautów
Naprawa wózka w wielkopolsce