Musz pochwalic!

1. Data: 2003-07-13 11:16:33

Temat: Musz pochwalic!
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Musze pochwalic fluid Bielendy (rozswietlajacy i perla Biju). Jest po prostu
rewelacyjny! Jest beztluszczowy dzieki czemu ladnie matuje i jest baardzo
trwaly i na twarzy wyglada naturalnie, rownomiernie sie rozprowadza...No na
razie nie znalazlam w nim minusow. Mam jak na razie tylko probke tego
fluidu, ktora juz mi sie zaczyna konczyc dlatego przy okazji pytam
wroclawianki - wiecie gdzie znajde fluid Bielendy albo w ogole kosmetyki
kolorowe tej firmy? Szukalam juz w kilku drogeriach ale nie maja. Moze maja
w tej drogerii na Krzuckiej (przy Biedronce)? Przepraszam ze sie pytam
zmiast sama sprawdzic, ale to kawal drogi ode mnie; / (choc i tak tam muse
pojechac po blyszczyk ;)

Pozdrawiam i polecam
Ania

1. Data: 2003-07-14 07:30:06

Temat: Re: Musz pochwalic!
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam jak na razie tylko probke tego
> fluidu, ktora juz mi sie zaczyna konczyc dlatego przy okazji pytam
> wroclawianki - wiecie gdzie znajde fluid Bielendy albo w ogole kosmetyki
> kolorowe tej firmy?

Tylko to fluid nie dla takich Bladych Twarzy jak Kruszyna, ot co :((
Dostaniesz w Arenie na Komandorskiej, od wejscia glownego po prawej, chyba
trzeci rzad stoisk. Na pewno tam jest (znaczy sie te fluidy), rowniez inne
kolorowe specyfiki Bielendy :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-14 07:55:31

Od: "Michu" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w tej drogerii na Krzuckiej (przy Biedronce)? Przepraszam ze sie pytam
> zmiast sama sprawdzic, ale to kawal drogi ode mnie; / (choc i tak tam muse

Tak, Tak- jest i błyszczyk i podkład na Krzyckiej. Tzn. niedawno był mam
nadzieję ze ciagle jest
poizdrawiam
ewa

1. Data: 2003-07-14 08:30:26

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trzeci rzad stoisk. Na pewno tam jest (znaczy sie te fluidy), rowniez inne

Dzieki bardzo :)
Jednak Arena jest niezastapiona ;-D

Pozdrowienia
Ania

1. Data: 2003-07-14 10:14:57

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> fluidu, ktora juz mi sie zaczyna konczyc dlatego przy okazji pytam
> wroclawianki - wiecie gdzie znajde fluid Bielendy albo w ogole kosmetyki

Widziałam dzisiaj w drogerii na Ruskiej (w pobliżu dawnego Pinokio)
Pozdrawiam - R.

1. Data: 2003-07-15 12:08:49

Od: "nefre" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj nabylam owy fluid i rzeczywiscie jest rewelacyjny, twarz wyglada
bardzo naturalnie i zdrowo, dobrze sie rozprowadza i ta cena ... w
Bialymstoku zaplacilam 7,20zl!!
POLECAM!!

1. Data: 2003-07-15 14:04:40

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nefre" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dzisiaj nabylam owy fluid i rzeczywiscie jest rewelacyjny, twarz wyglada
> bardzo naturalnie i zdrowo, dobrze sie rozprowadza i ta cena ... w
> Bialymstoku zaplacilam 7,20zl!!

Hehehe, a nie mowilam? cudo!

Pozdrowienia :)
Ania