Musztardy-Jakie najlepsze?

1. Data: 2001-02-01 07:20:28

Temat: Musztardy-Jakie najlepsze?
Od: "Tomek" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow

Moze dla odmiany porozmawiamy o dodatkach np.-musztarda

Jakie najlepsze musztardy i gdzie kupic?

Uwazam ze w Polsce nie ma dobrej musztardy,
wiekszosc wylewa sie ze sloikow i podcieka octem!!!
choc zaczynaja sie pojawiac dobre firmy.

Polecam niemiecka Devey (w malych sloiczko-szklaneczkach)
(odmiany:Bawarska, Dijon)
szczegolnie Bawarska-slodkawa musztarda-Rewelacja!!
Z polskich uznaje tylko Kamis

Zawiodlem sie na francuskiej firmie DURCOS- wszystkie musztardy zalane
mocnym tzw "octem winnym"
zabijajac smak musztard

Nie do dostania jest dobra musztarda gruboziarnista (tzw. francuska)
kiedys robila ja Frutaroma lub Interfragrances. Jezeli sie pojawia to albo
przeoctowana lub czuc ja chrzanem

Kto zna na nia przepis?

Pozdrawiam
Tomek
t...@p...fm
t...@b...pl

1. Data: 2001-02-01 09:15:41

Temat: Re: Musztardy-Jakie najlepsze?
Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście ze Społem w Kielcach, tak samo jak majonez. Receptura rozwijana
przez 70 lat, bez konserwantów i zagęszczaczy. Chyba jeden z nielicznych
zakładów w Polsce, który robi tak rewelacyjne produkty. Jak jadę do rodziny
w Koszalinie to zawsze muszę wziąć ze sobą trochę słoików, bo inaczej każą
mi się wracać do Kielc.
I co najważniejsze produkt czysto polski.
Dodatkowo polecam snaki. Wrzucamy na olej na kilka chwil i super żarcie do
piwa. Za dwa złote wiaderko snaków.

--
Krzysztof Lis

P.s.
Nie jestem pracownikiem ani udziałowcem w Społem.

www.restauracja.net.pl
www.hotel.biz.pl
www.infostar.com.pl

1. Data: 2001-02-01 16:22:28

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
|
| Polecam niemiecka Devey (w malych sloiczko-szklaneczkach)
| (odmiany:Bawarska, Dijon)
| szczegolnie Bawarska-slodkawa musztarda-Rewelacja!!

Jeśli chodzi o Develey, to faktycznie świetna.

| Z polskich uznaje tylko Kamis

Jakoś mi nie podchodzą.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2001-02-02 11:53:21

Od: "Struś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a) w wiadomości: <95b2nl$iua$3@slimek.man.lublin.pl>...
>Witam grupowiczow
>
>Moze dla odmiany porozmawiamy o dodatkach np.-musztarda
>
>Jakie najlepsze musztardy i gdzie kupic?

Horcice kremgska z ptaszkami nad r i pierwszym c oraz g i a.

IMHO bardzo dobra, ostra z dosyć grubą gorczycą
(może jak i inne kremskie nie wiem nie znam się). Dostępna w Czechach lub
gdzieś z przemytu (korzystam z drugiego źródła)
w wiadereczkach 950g.

Pzdr. Struś

1. Data: 2001-02-02 14:12:56

Od: "Kefir \(P.L.\)" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Krakusa miodowa i inne. Sa geste i nie podciekaja octem.

Musztardy - Jakie najlepsze?
Czy sa w Polsce muszle makaronowe?
test nie czytać
Zurek - jak ???!!