Czy sa w Polsce muszle makaronowe?

1. Data: 2001-02-01 01:08:47

Temat: Czy sa w Polsce muszle makaronowe?
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa w Polsce takie wielkie muszle makaronowe albo tuby makaronowe,
ktore mozna nadziewac? A czy jest ser ricotta?
Jesli sa, to podam swietny przepis na obiad, ktory mozna zrobic
wczesniej i trzymac cieply.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-02-01 07:45:33

Temat: Re: Czy sa w Polsce muszle makaronowe?
Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Czy sa w Polsce takie wielkie muszle makaronowe albo tuby makaronowe,
> ktore mozna nadziewac? A czy jest ser ricotta?
> Jesli sa, to podam swietny przepis na obiad, ktory mozna zrobic
> wczesniej i trzymac cieply.

Jesli masz na mysli canelloni (tuby) to sa - muszle tez pewnie by sie
znalazly. Ricotte tez da sie kupic. Pliiiz podaj ten przepis, bo ja te
wielkie makarony uwielbiam!

GB

1. Data: 2001-02-01 08:18:45

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Muszle na 100% sa. Robie takie nadziewane miesem mielonym i sosem
pieczarkowym :) Jesli chodzi o ser, to nie jestem pewna :)

Pozdrowiki :)
M.

1. Data: 2001-02-01 11:51:50

Temat: Odp: Czy sa w Polsce muszle makaronowe?
Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> [...]
> ktore mozna nadziewac? A czy jest ser ricotta?
> Jesli sa, to podam swietny przepis na obiad, ktory mozna zrobic

Tak naprawdę jeśli się troche poszuka to wszystkie te rzeczy można znaleźć.

Pozdrawiam,

Marta

1. Data: 2001-02-01 13:28:50

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote in message
<3...@w...net>...
>Czy sa w Polsce takie wielkie muszle makaronowe albo tuby
makaronowe,
>ktore mozna nadziewac? A czy jest ser ricotta?

Sa muszle i rury ;-)
A ser ricotta widuje regularnie w Carrefourze i w sieci sklepow
Mini-Europa w Warszawie. Prawdopodobnie w Billi tez jest.
Podaj Magdo, podaj! Juz nam slinka leci :-)
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2001-02-01 14:45:02

Od: m...@b...pl (Iwona Konieczny) szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@w...net>, Magdalena Bassett wrote:
>Czy sa w Polsce takie wielkie muszle makaronowe albo tuby makaronowe,
>ktore mozna nadziewac? A czy jest ser ricotta?
>Jesli sa, to podam swietny przepis na obiad, ktory mozna zrobic
>wczesniej i trzymac cieply.

Są, osobiście nabyłam takie olbrzymie muszelki, mam zamiar nadziać, na
razie nie wiem czym. Chętnie skorzystam z propozycji.

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2001-02-01 18:26:45

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> Sa muszle i rury ;-)
> A ser ricotta widuje regularnie w Carrefourze i w sieci sklepow
> Mini-Europa w Warszawie. Prawdopodobnie w Billi tez jest.

OK, zrobilam wczoraj i byly pyszne.
Na dwie osoby
8-12 muszli makaronowych albo 4 tuby
1 cebula
1/8 kg grzybow shiitake (pieczarki tez moga byc)
2 lyzki oliwy
1 puszka pomidorow w sosie wlasnym
1 zabek czosnku
1 jajko
100 gr sera ricotta
1/2 lyzeczki soli
1/2 lyzeczki pieprzu
1 lyzeczka ziol wloskich (oregano, tymianek, szalwia, majeran)
3 lyzki startego parmezanu
plaskie, male zaroodporne naczynie z pokrywka lub folia aluminiowa

W robocie lub recznie posiekac cebule i czosnek na drobno, nastepnie
grzyby. Na patelni podsmazyc cebule na oliwie, dodac grzyby i ziola,
mieszac, az usmazone, dodac czosnek, podsmazyc jeszcze minute. Przelozyc
do miski, dodac jajko, ricotta, sol i pieprz, wymieszac dokladnie.
Ugotowac makaron az prawie miekki, zalac zimna woda. W naczyniu
zaroodpornym wylac pomidory z puszki na dno, na nich ulozyc nadziane
muszle, posypac kazda parmezanem, przykryc i piec w 180C/350F przez 45
minut. Od tego momentu mozna trzymac cieple, az na 5 minut przed
podaniem. Wtedy odkryc, wstawic pod opiekacz az ser zbrazowieje gdzie
niegdzie. Podac z salata.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-02-02 22:14:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
[...]
> Magdalena Bassett
...jeszcze parę takich przepisów a wrzucę CIĘ do KillF. Uprzedzam ;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-02-02 22:19:34

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

nie bardzo rozumiem, o co chodzi?