kto wie gdzie można dostać strusia

1. Data: 2001-01-31 13:52:22

Temat: kto wie gdzie można dostać strusia
Od: "Krzysiek Witczak" <k...@k...isp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochani kto wie gdzie można kupić mięso ze strusia najlepiej steki

1. Data: 2001-01-31 14:00:59

Temat: Re: kto wie gdzie można dostać strusia
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek Witczak wrote:

> kochani kto wie gdzie można kupić mięso ze strusia najlepiej steki

To takie mieso sie nadaje do jedzenia? Myslalam, ze jest zbyt lykowate i
niezjadliwe

pzdr
agi

1. Data: 2001-01-31 15:28:16

Od: "Ewa" <e...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysiek Witczak <k...@k...isp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a7817e6$...@n...vogel.pl...
> kochani kto wie gdzie można kupić mięso ze strusia najlepiej steki

Witaj
Jestem z okolic Jeleniej Gory i jak sie nie myle to (chyba) w Karpnikach
taka mala miejscowosc) ktos tam ma, powiedzmy, ferme strusi. Jak dowiem sie
dokladniej to jeszcze napisze.

Ewa

1. Data: 2001-02-01 08:16:59

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek Witczak wrote:

> kochani kto wie gdzie można kupić mięso ze strusia najlepiej steki

Gdzie kupić - nie wiem
Ale w telewizorni wczoraj podawali, że jedna sztuka biega luzem po
Legnicy (nawiał komuś z zagrody)
Niestety: mimo sprawnej akcji policji, z udziałem 3 radiowozów, zbiega
nie udało się schwytać
Istnieje podejrzenie, że ktoś Cię uprzedził :))

sadyl

1. Data: 2001-02-01 08:21:55

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek Witczak wrote:

> kochani kto wie gdzie można kupić mięso ze strusia najlepiej steki

Podobno gdzies u nas ostatnio zwial jeden. Moze upoluj... :)

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2001-02-01 11:22:47

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a) w wiadomości: <9597au$pdi$1@news.tpi.pl>...

> [...]
>Jestem z okolic Jeleniej Gory i jak sie nie myle to (chyba) w Karpnikach
> taka mala miejscowosc) ktos tam ma, powiedzmy, ferme strusi. Jak dowiem

A mogłabyś dowiedzieć się też o baraninę?

1. Data: 2001-02-01 14:15:23

Od: "Ewa" <e...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Idol <n...@w...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95bm90$2vp$...@n...tpi.pl...

> A mogłabyś dowiedzieć się też o baraninę?

Niestety nic mi nie przychodzi do glowy, ale chyba w kazdym wiekszym miescie
jest taki sklep tylko go trzeba dobrze poszukac ;)

1. Data: 2001-02-01 19:37:02

Od: "Struś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek Witczak napisał(a) w wiadomości: <3a7817e6$1@news.vogel.pl>...
>kochani kto wie gdzie można kupić mięso ze strusia najlepiej steki

A może by tak jeść co innego a strusie niech sobie biegają?

Jestem przeciwny jedzeniu strusi.
Struś

Co zrobic ze słodkiej kapusty?
stru
stu
Angielskie sniadanie, (bylo:kwasne mleko)
dzieki: sos serowy