Muzyka filmowa

151. Data: 2010-09-16 08:34:21

Temat: Re: Muzyka filmowa
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4c91d4ec$0$27032$65785112@news.neostrada.pl...

> Też się tego obawiam.

> Ciekawe, czy jest już na DVD.

Juz za chwileczke, ale nie wiem czy w polsce tez.

152. Data: 2010-09-16 08:59:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Pioseneczka jak pioseneczka, sama zrobiłabym niegorszą. Ale te komentarze
> na forum - bezcenne.
>
> Qra
Oooo, to udaję się szybko w ich kierunku.

MK

153. Data: 2010-09-16 09:01:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Pioseneczka jak pioseneczka, sama zrobiłabym niegorszą. Ale te komentarze

Uuuu, jakby bratnia duchowo grupa, czy cóś?

MK

154. Data: 2010-09-16 09:03:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> To chyba nie będzie trudne:
> "zły gust to taki, który posiadają ludzie mający inny gust niż ja"
> :-)
>
> --
> Prawda, Prostota, Miłość
>
> Chiron
Hah, no wreszcie się zgadzamy :-))))
MK

Piękny człowiek. (by Vilar)
UKRADLI MI DZIECKO !
Dla leniuczków Facebookowych, Awdiejew: O intuicji
Czy także to zauważacie (sprawa Roberta Dziekańskiego - TVN)
Czy także to zauważacie