nawet porządnych lesb nie mamy ;)

1. Data: 2010-09-13 21:43:41

Temat: nawet porządnych lesb nie mamy ;)
Od: "hss" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pardon.pl/artykul/12464/lesbijki_wziely_w
_polsce_slub_ale_jedna_z_nich_byla_facetem

2. Data: 2010-09-13 22:05:28

Temat: Re: nawet porządnych lesb nie mamy ;)
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hss pisze:
> http://www.pardon.pl/artykul/12464/lesbijki_wziely_w
_polsce_slub_ale_jedna_z_nich_byla_facetem

Najbardziej na stronie tego portalu uderzyła mnie informacja : Nie
miałeś gumki? I co teraz?
Masz jakieś przemyślenia na ten temat?

--

Paulinka

3. Data: 2010-09-13 22:18:50

Od: "hss" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

_polsce_slub_ale_jedna_z_
> nich_byla_facetem
> >

> Najbardziej na stronie tego portalu uderzyła mnie informacja : Nie
> miałeś gumki? I co teraz?
> Masz jakieś przemyślenia na ten temat?

Tylko pytanie:
Stosujesz?

4. Data: 2010-09-13 22:25:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hss pisze:

_polsce_slub_ale_jedna_z_

> Tylko pytanie:
> Stosujesz?

Nie jestem facetem, nie bardzo mam technicznie możliwość zastosowania.
Na upartego zamiast, mogę zrobić z tej gumki balon, też się można
pobawić i zabawa ruchowa będzie.

--

Paulinka

5. Data: 2010-09-13 22:45:08

Od: "hss" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Nie jestem facetem, nie bardzo mam technicznie możliwość zastosowania.
> Na upartego zamiast, mogę zrobić z tej gumki balon, też się można

To ty nieskalana jesteś jakaś chyba w ogóle
bo nie wiesz że tego się w męską pojedynkę bynajmniej nie stosuje...

6. Data: 2010-09-13 22:51:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hss pisze:

_polsce_slub_ale_jedna_

> To ty nieskalana jesteś jakaś chyba w ogóle
> bo nie wiesz że tego się w męską pojedynkę bynajmniej nie stosuje...

Zapytałeś, czy ja stosuję. Otóż nie. Precyzyjniej się wyrażaj. Jeśli
interesują Cię moje metody antykoncepcji, wystarczy zapytać.
Jakaś taka w ogóle to jestem skalana.

--

Paulinka

7. Data: 2010-09-13 23:31:43

Od: "hss" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> a_

> Zapytałeś, czy ja stosuję. Otóż nie. Precyzyjniej się wyrażaj. Jeśli
> interesują Cię moje metody antykoncepcji, wystarczy zapytać.
> Jakaś taka w ogóle to jestem skalana.

No to się nie dziwię że ruszyło cię hasło o braku gumki:
"Bo co to ja - jakaś gorsza jestem? Albo ja lub mój sobie niewierniśmy?"
Niestety drugiego (i siebie też) nigdy pewnym się nie jest. A może jednak?
"Więc co mam mu okazać nieufność i zaproponować gumkę? Co on sobie pomyśli?!"
Tak nas widzisz chcą dziś wyszkolić: w nieufności.
W sumie to i biblia pcha w tę stronę.
A swoją drogą: powiedz mi jaką stosujesz a powiem ci kim jesteś ;)
Na razie wychodzi że: ufną-blondynką, rudą-ryzykantką lub matką-polką.

8. Data: 2010-09-13 23:46:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hss pisze:

> No to się nie dziwię że ruszyło cię hasło o braku gumki:
> "Bo co to ja - jakaś gorsza jestem? Albo ja lub mój sobie niewierniśmy?"

A to nie wiedziałam, że startujemy w jakieś lidze.

> [...]
> A swoją drogą: powiedz mi jaką stosujesz a powiem ci kim jesteś ;)
> Na razie wychodzi że: ufną-blondynką, rudą-ryzykantką lub matką-polką.

3 w jednym skierowane ku włsnej przyjemności.

--

Paulinka

9. Data: 2010-09-13 23:58:57

Od: "hss" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> dn

> A to nie wiedziałam, że startujemy w jakieś lidze.

Blondynka.
W lidze genów.

> 3 w jednym skierowane ku włsnej przyjemności.

Jak i cała reszta. Ale ale. Zapytałem. Obiecałaś wyznać jaką stosujesz. Więc?

10. Data: 2010-09-14 09:48:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hss" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> http://www.pardon.pl/artykul/12464/lesbijki_wziely_w
_polsce_slub_ale_jedna_z_nich_byla_facetem

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Zostań pierwszą porządną! :-P
MK

Muzyka filmowa
Piękny człowiek. (by Vilar)
UKRADLI MI DZIECKO !
Dla leniuczków Facebookowych, Awdiejew: O intuicji
Czy także to zauważacie (sprawa Roberta Dziekańskiego - TVN)