Muzyka filmowa

1. Data: 2010-09-13 19:00:23

Temat: Muzyka filmowa
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja ulubiona:

Million Dollar Hotel (m.in. U2)
Wszystkie poranki świata - Mesje de Sainte-Colombe i viola da gamba
Kansas City
Pulp Fiction
Mąż fryzjerki

Więcej grzechów na razie nie pamiętam.

Sz.

2. Data: 2010-09-13 19:08:17

Temat: Re: Muzyka filmowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Sep 2010 21:00:23 +0200, Szaulo napisał(a):

> Moja ulubiona:
>
> Million Dollar Hotel (m.in. U2)
> Wszystkie poranki świata - Mesje de Sainte-Colombe i viola da gamba
> [...]

Fortepian.
Fortepian.
Fortepian.
Fortepian.
Fortepian.
... i Fortepian.

3. Data: 2010-09-13 19:16:47

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fortepian.
> Fortepian.
> Fortepian.
> Fortepian.
> Fortepian.
> ... i Fortepian.

Trochę mi się przejadło, poza tym nie mogę wyprzeć z pamięci obleśnego
Keitela. Kładzie mi się kartoflanym cieniem na ten film.

Sz.

4. Data: 2010-09-13 19:26:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Trochę mi się przejadło, poza tym nie mogę wyprzeć z pamięci obleśnego
> Keitela. Kładzie mi się kartoflanym cieniem na ten film.

Keitel jest de besciak, moze nie w fortepianie, ale jest pare rol do ktorych
tylko on sie nadaje.

5. Data: 2010-09-13 19:28:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja ulubiona:
>
> Million Dollar Hotel (m.in. U2)
> Wszystkie poranki świata - Mesje de Sainte-Colombe i viola da gamba
> [...]

Heat, Black Hawk Down, Natural Born Killers, Red Planet, moglbym tak do
rana...

6. Data: 2010-09-13 19:48:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Heat, Black Hawk Down, Natural Born Killers, Red Planet, moglbym tak do
> rana...

Hehehe, i w tych filmach jeden aktor sie powtarza ;-)

7. Data: 2010-09-13 19:55:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-13 21:00, Szaulo pisze:
> Moja ulubiona:
>
> Million Dollar Hotel (m.in. U2)

Właśnie sobie obejrzałam i faktycznie świetna muzyka. Film zresztą też
niezły.

> Pulp Fiction

Musowo!

> Więcej grzechów na razie nie pamiętam.

Mnie chyba najbardziej zapadła w pamięci muzyka do "Gladiatora", pewnie
ze względu na Lisę Gerard. W filmach Woody Allena zawsze jest fajna
muzyczka i zazwyczaj bardzo podobna, najbardziej podobała mi się w
"Tajemnicy morderstwa na Manhattanie".
A z polskiej działki to w "Ziemi obiecanej".

No i oczywiście w "Amadeuszu" też była świetna muzyka. ;)

Ewa

8. Data: 2010-09-13 20:01:41

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-13 21:00, niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:
> Moja ulubiona:
>
> Million Dollar Hotel (m.in. U2)

Zwłaszcza Stateless i Never let me go.

Najbardziej depresyjny kawałek, czyli Lux Aeterna z Requiem for a dream.

Potem to już tylko nazwiska:
Hans Zimmer (Gladiator)
Ennio Morricone (Once upon a time in America)
Goran Bregovic (Queen Margot)
Kenji Kawai (Avalon)

No i ze składaków nieśmiertelny Matrix.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

9. Data: 2010-09-13 20:03:32

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2010-09-13 21:00, niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:

> Zwłaszcza Stateless i Never let me go.

Nie wyróżniam. Całość bardzo lubię.

> Najbardziej depresyjny kawałek, czyli Lux Aeterna z Requiem for a dream.

O tak,

[...]

Sz.

10. Data: 2010-09-13 20:22:08

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
>
> Potem to już tylko nazwiska:
> Hans Zimmer (Gladiator)
> Ennio Morricone (Once upon a time in America)

No soundtacki to często perełeczki same w sobie :-)

A dla mnie "Czas apokalipsy":

http://www.youtube.com/watch?v=1b26BD5KjH0&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=vHjWDCX1Bdw&feature=r
elated

Pamiętam, że Hanka, która oglądała z nami film będąc jeszcze w brzuchu
mamy, bardzo żywo reagowała na muzykę z tego filmu...

Stalker

Piękny człowiek. (by Vilar)
UKRADLI MI DZIECKO !
Dla leniuczków Facebookowych, Awdiejew: O intuicji
Czy także to zauważacie (sprawa Roberta Dziekańskiego - TVN)
Czy także to zauważacie