hasło na dziś: zawsze z góry widać lepiej

1. Data: 2010-09-14 09:55:42

Temat: hasło na dziś: zawsze z góry widać lepiej
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY&feature=p
layer_embedded

Qra

2. Data: 2010-09-14 10:13:49

Temat: Re: hasło na dziś: zawsze z góry widać lepiej
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4c8f469a$0$22813$65785112@news.neostrada.pl...
> http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY&feature=p
layer_embedded

> Qra

Ja już, powiem szczerze, słuchać ich nie mogę.
Wszystkich.
Towarzystwo wzajemnej adoracji zajęte nieustannie sobą i swoimi wewnętrznymi
imprezami (rozróbami).

Zrobiliby może coś konstruktywnego, popracowali trochę....

i zostawię tak, bo mnie zaraz trafi.

MK

3. Data: 2010-09-14 10:20:27

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Towarzystwo wzajemnej adoracji zajęte nieustannie sobą i swoimi
> wewnętrznymi imprezami (rozróbami).

Jak to nic nie robia?
Niedawno - podatek VAT zmienili (podkreslam slowo - zmienili).
Wlasnie o to zeby ratowac Państwo!

2.Co to nie wolno robic wewnetrznych imprez?
Tylko jakie? Zewnetrzne? koniecznie dla wszystkich?
Takie parady milosci? :D :D

Pozdr,
Druch

4. Data: 2010-09-14 11:49:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Wlasnie o to zeby ratowac Państwo!
>
> 2.Co to nie wolno robic wewnetrznych imprez?
> Tylko jakie? Zewnetrzne? koniecznie dla wszystkich?

Nie no właśnie zmieniłam zdanie Duchu.... chcą ograniczyć liczbę posłów z
460 do 300 i inne ciekawe propozycje:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/po-proponuje-zmiany-m
niej-poslow-slabsze-weto-prez,1,3663996,wiadomosc.ht
ml

I poza tym do wścieklizny doprowadził mnie Prezes, Szanowny Duchu. Ten jego
nazistowski marsz z pochodniami to skandal, przyznasz....
(następny rozróbiarz do spółki ze Śniadkiem).

MK

5. Data: 2010-09-14 11:58:04

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 460 do 300 i inne ciekawe propozycje:
> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/po-proponuje-zmiany-m
niej-poslow-slabsze-weto-prez,1,3663996,wiadomosc.ht

ONI - niestety - maja dobra propagande - przywalą podatki - ale zeby nie
bylo - zlikwiduja paru podsłów,
oszczedzajac pare tysiecy.
No i bedzie powtarzane hasło - REFORMA - i wszystkie media beda to
powtarzaly i pokazywały jako sukces.
Nienawidze takiego falszu.

> I poza tym do wścieklizny doprowadził mnie Prezes, Szanowny Duchu. Ten
> jego nazistowski marsz z pochodniami to skandal, przyznasz....
> (następny rozróbiarz do spółki ze Śniadkiem).

nie ogladam TV wiec nie wiem.

Poniewaz z pochodniami to nazistowski?
Rownie dobrze moznaby nazywac wegetarian nazistam,
bo Hitler tez byl wegetarianem.

Co nie znaczy ze prezes nie dymi.
Jednak brak wyjasnienia katastrofy S. to skandal,
podnoszenie podatków tez, wiec troche dymu sie należy.
I bedzie go byc coraz wiecej - jesli zaczna dreczyc obywateli.

Pozdr,
Druch

6. Data: 2010-09-14 12:02:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podnoszenie podatków tez, wiec troche dymu sie należy.
> I bedzie go byc coraz wiecej - jesli zaczna dreczyc obywateli.

Trochę, trochę Duchu...... To kluczowe.
Gdyby to równoważył tzw. "konstruktywną krytyką" naprawdę bym sie nie
czepiała.

Dobrze wiesz o czym mówię, więc bardzo Cię proszę, nie graj ze mną w pchełki
(kulki).

MK

7. Data: 2010-09-14 12:25:11

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czepiała.
> Dobrze wiesz o czym mówię, więc bardzo Cię proszę, nie graj ze mną w

Dla mnie zadyma prawdziwa - to jak ostatnio w Grecji czy Francji (300 aut
spalonych / noc).

W budzecie brakuje 30 mld - kazda rodzina (4 osoby) bedzie musiała "beknąć"
jakieś 3500 zł
w 2011. W roznych formach opodatkowania - najczesciej podatkach ukrytych.
Moze byc ciezko.

Pozdr,
Druch

8. Data: 2010-09-14 12:50:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spalonych / noc).
>
> W budzecie brakuje 30 mld - kazda rodzina (4 osoby) bedzie musiała

No, bogatsze rodziny bekna wiecej, biedniejsze mniej.

> w 2011. W roznych formach opodatkowania - najczesciej podatkach ukrytych.
> Moze byc ciezko.

Dokladnie, skutki zapisow wprowadzonych przez PiS.

9. Data: 2010-09-14 14:56:15

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message
> [...]

i jeszcze tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=KTuXZspFyPc&feature=s
ub

10. Data: 2010-09-14 15:08:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Druch" <e...@n...com> wrote in message
>
> i jeszcze tutaj:
> http://www.youtube.com/watch?v=KTuXZspFyPc&feature=s
ub

A Goebels wciaz nadaje...

nawet porządnych lesb nie mamy ;)
Muzyka filmowa
Piękny człowiek. (by Vilar)
UKRADLI MI DZIECKO !
Dla leniuczków Facebookowych, Awdiejew: O intuicji