My, dzieci z dworca ZOO

1. Data: 2006-05-27 13:03:33

Temat: My, dzieci z dworca ZOO
Od: " Renata" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest to książka odpowiednia dla 13 - latki?
Poradźcie!

2. Data: 2006-05-27 14:11:17

Temat: Re: My, dzieci z dworca ZOO
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 May 2006 15:03:33 +0200, Renata <r...@g...pl> wrote:

> Czy jest to książka odpowiednia dla 13 - latki?
> Poradźcie!

Nie za bardzo, ja bym jeszcze trochę poczekał.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

3. Data: 2006-05-27 15:13:19

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata <r...@g...pl> napisał(a):

> Czy jest to książka odpowiednia dla 13 - latki?

Jeśli ją ciągnie do narkotyków, to tak. Terapia szokowa.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

4. Data: 2006-05-27 17:08:55

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Jeśli ją ciągnie do narkotyków, to tak. Terapia szokowa.

Chyba, że niedoczyta tego, co ma doczytać a skupi się jedynie tylko na
tym co jej się będzie podoba i znajdzie książkę jako "swietna opowiesc o
dzieciakach ktore cpaja, sprzedaja sie za pieniadze i narkotyki".

--
Ewa (30), Julka (3.9), Zuza (1.10)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

5. Data: 2006-05-27 18:38:14

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Renata" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy jest to książka odpowiednia dla 13 - latki?

Trzynastolatek trzynastolatkowi nierówny...
Jeśli uważasz, że dziecko ma szansę wyciągnąć naukę z tej książki, to czemu
nie? Ja czytałam chyba w podobnym wieku. Ważne żeby z dzieckiem o tej
lekturze później porozmawiać.

--
D.

6. Data: 2006-05-27 19:07:34

Od: "mailinka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." napisał
> Ja czytałam chyba w podobnym wieku. Ważne żeby z dzieckiem o tej lekturze
> później porozmawiać.

Czytałam w wieku ok 14 lat. Wcześniej (pewnie ok 13) Pamiętnik Narkomanki.
Nie miałam okazji z nikim na ten temat rozmawiać, a bynajmniej mi nie
zaszkodziło.
Zależy od dziecka.

Ola, Kuba (5l), Jagoda (1,5 l)

7. Data: 2006-05-28 07:10:27

Od: "Magda" <m...@W...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Renata" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest to książka odpowiednia dla 13 - latki?
> Poradźcie!

http://www.gazeta.pl/usenet/
Raczej nie ,choć to zależy jakim dzieckiem jest Twoja córka -jeśli
refleksyjnym i obdarzonym wyobraźnią i co ważne myśli czasami jak osoba
dorosła , to może to co przeczyta będzie cennym materiałem do przemyśleń ,
ale jeśli niezbyt -nie rozmawia chętnie o książkach czy filmach , nie pyta
innych o opinię to taka lektura może spowodować "wzrost zainteresowania
tematyką " i próby , nie daj Boże sprawdzenia jak to z narkotykami jest
naprawdę .Osobiście jednak nie uważam ,żeby mogła sama ksiązka zaszkodzić ,
niemożliwe ,żeby w dzisiejszych czasach w tym wieku nie słyszała o
narkotykach .Pozdrawiam, Magda

8. Data: 2006-05-29 11:14:08

Od: "Addea" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czytałam w tym wieku, i moim zdaniem dobrze, bo książka uwrażliwia na los
drugiego człowieka. Kształtuje dobre uczucia, wrażliwość, współczucie itp.
Jedynym mankamentem jest to, że po jej przeczytaniu ciągle śniły mi się
wymioty.
Pozdrawiam
Ola

9. Data: 2006-05-29 13:56:23

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ewa (30), Julka (3.9), Zuza (1.10)
> http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org
> Nie ma Muriel, nie ma kolacji, nic nie ma.

ja czytałam w wieku 13-14, a potem oglądałam film i nie miałam z kim
porozmawiać więc stwierdziłam że fajna książka o ćpających dzieciakach.
na szczęście strach był silniejszy niz ciekawość jednakże u innych moich
znajomych w tym wieku ciekawość była silniejsza.
Lepiej porozmawiaj z dzieckiem na temat narkotyków.
Jeśli koledzy zachęcają do czytania tej książki to nie zabraniaj tego, gdyż
wiadomo że zakazane smakuje najlepiej i może wpędzić w kłopoty.
Jednak na twoim miejscu sama bym nie posuwała takich lektur. Rozmowa jest
lepszą opcją.

mletka

10. Data: 2006-06-05 11:32:11

Od: "mistarzy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za moich czasów, ta książka była lekturą uzupełniającą w 7mej klasie
podstawówki. Czyli właśnie dla 13latków.
Ja czytałam ją jeszcze trochę wcześniej.
Ale podpisuję się pod stwierdzeniem - trzynastolatek trzynastolatkowi nierówny.

Pozdr
Aga

Dzień Matki
dentysta ZG
Uczniowie naćpali się na pielgrzymce!
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!
chowanie papierków w dziwnych miejscach