Myśl jest bronią

1. Data: 2013-06-29 17:39:13

Temat: Myśl jest bronią
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

...jeśli tak to jaka? :)
Proszę o poradę.

2. Data: 2013-06-29 17:48:35

Temat: Re: Myśl jest bronią
Od: "------------->" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 17:39, m...@g...com pisze:
> ....jeśli tak to jaka? :)
> Proszę o poradę.

nienawidzę takiego jednego :)
i już przepadł w butach

--
http://tnij.org/v7xb

3. Data: 2013-06-29 17:52:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jun 2013 08:39:13 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> ...jeśli tak to jaka? :)
> Proszę o poradę.

Ksiażkę przeczytaj - wiadomo, jaką.

"Myśl -- mimo wszystkie jej wikłania i upadlania -- jest bronią! Zwycięską w
bojach międzyduchowych ludzkości bronią! A kto nią nie zawładnie prawidłowo
a docelowo -- tego rozłoży psychicznie i dobije moralnie uwikłanie myśli
złej."
http://pl.scribd.com/doc/29549412/Mysl-Jest-Bronia
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

4. Data: 2013-06-29 18:05:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 czerwca 2013 17:52:52 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Ksiażkę przeczytaj - wiadomo, jaką.

E tam ksiazka.
Ja szukam* tej jednej uniwersalnej dla każdego osobnika naszego gatunku
co jest zdolna zmienić zwierze w człowieka a człowieka w anioła... ;)

*-powiedzmy

5. Data: 2013-06-29 18:10:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jun 2013 09:05:05 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> E tam ksiazka.
> Ja szukam* tej jednej uniwersalnej dla każdego osobnika naszego gatunku
> co jest zdolna zmienić zwierze w człowieka
> a człowieka w anioła... ;)

Tylko tak? - to radzę szukaj takiej, co ze zwierzęcia zrobi anioła - jak
już zmieniać zwierzęta, to na kogoś LEPSZEGO od nich... :->

6. Data: 2013-06-29 18:17:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 czerwca 2013 18:10:54 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tylko tak? - to radzę szukaj takiej, co ze zwierzęcia zrobi anioła - jak
>
> już zmieniać zwierzęta, to na kogoś LEPSZEGO od nich... :->

Ale ale to was pytałem o takowa...co ja się będę meczyl za was?! ;P

7. Data: 2013-06-29 18:23:18

Od: "------------->" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 18:17, m...@g...com pisze:

> Ale ale to was pytałem o takowa...co ja się będę meczyl za was?! ;P

dziamdzia z ciebie taka
wiesz może czasem czego ty właściwie chcesz?
szukasz tu inspiracji w poezji?

--
http://tnij.org/v7xb

8. Data: 2013-06-29 18:34:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 czerwca 2013 18:23:18 UTC+2 użytkownik -------------> napisał:

> dziamdzia z ciebie taka
>
> wiesz może czasem czego ty właściwie chcesz?
>
> szukasz tu inspiracji w poezji?

szukam w was iskierki uniwersalnej inwencji
ot cos jak z diogenesowe szukanie człowieka
z ogarkiem swiecy w rece... ;P

9. Data: 2013-06-29 18:41:15

Od: "------------->" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 18:34, m...@g...com pisze:

> szukam w was iskierki uniwersalnej inwencji
> ot cos jak z diogenesowe szukanie człowieka
> z ogarkiem swiecy w rece... ;P

też mi przykład człowieka co miał się za psa ;)

--
http://tnij.org/v7xb

10. Data: 2013-06-29 19:21:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 czerwca 2013 18:41:15 UTC+2 użytkownik -------------> napisał:

> też mi przykład człowieka co miał się za psa ;)

Psy maja dobra pamięć.
A ja sobie nie przypominam ;P
Ale serio szukam sposobu żeby was...[']

Potęga państwa -recepta
Jak szkodzi antysemityzm
Fantazje wpływają na percepcję rzeczywistości
To moze podejdzmy ontopicznie do antysemityzmu
Stwierdzam autorytatywnie, ze najsilniejsza pasja...