NA PSP

1. Data: 2007-01-04 07:55:56

Temat: NA PSP
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: PSIE ROZMIARY

2. Data: 2007-01-04 08:16:17

Temat: Re: NA PSP
Od: "Hau hau" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:enibvf$fl0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> From: "Panslavista" <p...@w...pl>
> Subject: PSIE ROZMIARY

Informacja!

Panslaviscie od nowa odbiło...
psciepy się pomyliło,
Zamiast pisać na paranoi
na kuchni się od nowa troi...

3. Data: 2007-01-04 11:17:34

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hau hau napisał(a):
> Panslaviscie od nowa odbiło...
> psciepy się pomyliło,
> Zamiast pisać na paranoi
> na kuchni się od nowa troi...
A coś mniej ambitnego? Jakiś "Pan Tadeusz" może?
Lubię poezję.

4. Data: 2007-01-04 15:14:52

Od: "Hau hau" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Hau hau napisał(a):
> [...]
> Zamiast pisać na paranoi
> na kuchni się od nowa troi...

A coś mniej ambitnego? Jakiś "Pan Tadeusz" może?

Okey..
Ale siedze przy papierach,.
A papiery nie znaja sie na frajerach

Jutro postaram sie....posmak...

Ikselka do stolika zbliżyła się powoli,
"Ma czas na myśli " W Wordzie się podszkoli".
Włączyła komputer, poczekała chwil kilka
I chcąc pracować; wystarczyła mini chwilka.

Sekunda; i Word włączył się bez słowa.
Ikselka odetchnęła, Wordzie nie była nowa.
Wiedziała duzo, naukę cierpliwie znosi,
Zgodziła się uczyć, i wiedzę swą podnosi.

Kurs komputerowy Ikselka dawno ukończyła
ale za to będzie; Worda od nowa się uczyła.
Zaczeła pisać, potem wyjustowała,
I czcionkę pogrubiła, i pokolorowała.

Lecz nagle monitor wzrok jej przywabił,
Bo ujrzała tam napis: "Follow the white rabbit".
Zdziwiła się ??? i westchnęła głęboko.
Podrapała się w głowę, Przetarła oko,

Szuka po Internecie, i cos ciekawego ujrzała
Chodź to okienko małe, ale zrozumiała
Ktoś tam cuda wyprawiał i z ciekawość zajrzała
Z złości trzepała myszka, dodatkowo poczerwieniała

A tam ktoś zberaznik, zagladał przez okno.
Co ujrzała? Deszcz padał, a tam królik moknął.
Ona wybiegła więc na ogród, by złapać królika
Lecz ten wciąż uciekał - jednak to bestia dzika.

Dotarła na końcu. do skrytej altany
Wpadła tam Ikselka, i krzyknęła "O rany!"
Otóż Anioł - czekał na Anielice
Dlaczego? Pomyślcie - może miał ch??ce...

I'am sorry....

5. Data: 2007-01-04 15:54:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hau hau" <h...@b...pl> wrote in message

Biedna ta psina, mało z głodu nie padła
Ludzie nieczuli, znowu nie dostała jadła
Choć była wigilia, nikt tu jej nie rozumiał
Słuchali od pyska, od dupy nikt nie umiał
Siedzi teraz nad miską pełną nagich kości
Dalej dupą szczeka będąc w wielkiej złości

Wspomina czarnucha, rosłego asfalta
Przecież myślałam - jestem jego warta
Wspominam chwile, narządź jego boski
Odpłynęły na bok wszystkie moje troski
Nareszcie doznałam głęboko olśnienia
Usłyszałam wokół chóry, anielskie pienia

Resztę samocenzura litościwie wycięła...

6. Data: 2007-01-04 17:45:05

Od: "Hau hau" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nareszcie doznałam głęboko olśnienia
> Usłyszałam wokół chóry, anielskie pienia
>
> Resztę samocenzura litościwie wycięła...

Słuchaj dzieweczko? Opssss.. paranoiku
Nie rozlewaj po psciepie - własnego kleiku..
Jeśli nie umiesz skleić prostego rymu
Idź po nauki do Twardowskiego - do Rzymu,

Chcesz cos napisać, lecz pier??lą się twe myśli,
Może paranoikowi - jakieś zwid się przyśni.
To opisz zrozumiale, i z sensem wykładnia
W Imbecylnie w kahale, dla głupoli zapadnia,

Prosto i zrozumiale - napisz o co tobie chodzi,
Nie byłeś w finale, kiedy choroba za nos wodzi,
Poczytaj swe gnioty, poczytaj i opisz swe męki
Tak piszą kmioty, pokazując parchate wdzięki..

Pozostał tylko morał..
Śpiewa do ucha chorał....

Osła poznasz po długich uszach,
Mędrca z Imbecylna - po głupim pisaniu...

Hau...hau.........................

7. Data: 2007-01-04 17:57:50

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hau hau napisał(a):
(...)

No, nie jest to raczej trzynastozgłoskowiec, jakieś nierytmiczne
paramickiewiczowskie jęki.
Umiem lepiej:

Ikselka do stolika zbliża się powoli,
Właśnie ma czas na myśli, więc w Wordzie się szkoli.
Włącza drżąco komputer i czeka chwil kilka,
Chcąc w Necie publikować. Wystarczyła chwilka,

Sekunda. Word włączył się bez słowa.
Ikselka odetchnęła. W Necie była mowa,
Iż wiedziała już dużo, więcej aż od Zosi,
Bo lubiła się uczyć. Ba! Wiedzę podnosi.

Studia na akademijach dawno ukończyła
ale chętnie dziś będzie Worda się uczyła.
Zaczęła pisać, potem rzecz wyjustowała,
I czcionkę pogrubiała, i kolorowała.

Wtem lazur monitora blask jej ócz przywabił,
Bo ujrzała tam napis: "Follow the white rabbit".
Zdziwiła się niepomiernie, westchnęła głęboko.
Podrapała się w głowę i przetarła oko...

Dalej nie da się poprawić, bo jest bez sensu. musiałabym stworzyć
zupełnie coś innego.
Hau, hau :-)

8. Data: 2007-01-04 18:00:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
s.com...

He..he, bardzo dobre!!!

9. Data: 2007-01-04 18:00:30

Od: "Hau hau" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Hau hau napisał(a):
(...)

[...]

Prosze bardzo..
napisałem to w pospiechu...
Czekam..... hau hau..

10. Data: 2007-01-04 18:19:26

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hau hau napisał(a):
> Prosze bardzo..
> napisałem to w pospiechu..
Nie tłumacz się. Kiepskiej baletnicy przeszkadza rąbek spódnicy.

Daj sobie spokój, Wasze, z kiepską poezyą,
jej poziom niższy jest niż poziom mórz.
Nie wygrasz w tej dziedzinie z mą elokwencyą.
Na mą odpowiedź też nie czekaj już.

Hau, hau.

Link
Jakie dania na impreze z okazji roczka?