NAJPIĘKNIEJSZA POLKA-ranking

1. Data: 2004-02-10 00:30:35

Temat: Re: NAJPIĘKNIEJSZA POLKA-ranking
Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ligeia" <e...@t...pl> wrote in message
news:c061r2$16o8$1@mamut.aster.pl...

> Mnie się podoba. Ma kobieta klasę i styl.

I seksapil :))
iska

1. Data: 2004-02-10 09:21:56

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <s...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Brodzik pasowala idealnie. Ale wtedy ona byla jeszcze za mala "gwiazda" :)

Eee, to już chyba przesada.
Brodzik jest dobra do "Kasi i Tomka" albo jakichś współczesnych ról o
"statystycznej" kobiecie, ale na antyczną piękność to ona nie będzie
wyglądać nawet po obróbce komputerowej.
Jest fajną, miłą, ładną aktorką, ale nie jest jakąś wybitną pięknością -
uważam że jest po prostu ładna jak większość kobiet, tyle, że ma do
dyspozycji fryzjerów, makijażystów, stylistów i może troszkę większe
pieniądze niż zwykła kobieta i trochę większą motywację do wyglądania
"jaknajlepiej" się da na co dzień.

Sowa

1. Data: 2004-02-10 19:55:08

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska wrote:
> Ja pamietam ze bylam troche
> wkurzona po tym jak wzieli drewniana Skorupko do roli > Heleny, kiedy
wlasnie Brodzik pasowala idealnie. Ale
> wtedy ona byla jeszcze za mala "gwiazda" :)
>
> pozdrawiam
> iska

Zgadzam się, bo też mnie to swego czasu potwornie irytowało. ;-)

--
Ligeia

"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

1. Data: 2004-02-10 21:45:54

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Eee, to już chyba przesada.
> Brodzik jest dobra do "Kasi i Tomka" albo jakichś współczesnych ról o
> "statystycznej" kobiecie, ale na antyczną piękność to ona nie będzie
> wyglądać nawet po obróbce komputerowej.

IMO jako brunetka jak najbardziej ma klasyczna urode i nadaje sie rowniez do
filmow kostiumowych. Zreszta, o ile pamiec mnie nie myli, grala mala rolke w
Ogniem i mieczem - panny mlodej na ukrainskim weselu i w klimat epoki
wpasowala sie idealnie.

1. Data: 2004-02-10 22:33:12

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

zefirka wrote:
> [...]
> grala mala rolke w Ogniem i mieczem - panny mlodej na ukrainskim
> weselu i w klimat epoki wpasowala sie idealnie.

Grała. Zreszta jeśli chodzi o sienkiewiczowskie opisy tej postaci, to
Brodzik o wiele bardziej pasowała. A Scorupco była po prostu większą
gwiazdą, bo zagrała (imho beznadziejnie) w "Jamesie Bondzie".

1. Data: 2004-02-10 23:31:10

Od: "blasia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie umiem wybrac najpiekniejszej Polki bo dla mnie Natalie
Imbruglia pobija wszystkie kobiety na swiecie :))

1. Data: 2004-02-10 23:34:25

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

blasia <v...@g...pl> napisał(a):
> Niestety nie umiem wybrac najpiekniejszej Polki bo
dla
> mnie Natalie Imbruglia pobija wszystkie kobiety na
> swiecie :))

Taka skora do bicia? ;)))

Nina

jedwab