NARUSZENIE WOLNOSCI SLOWA !!!!!!!!!!

1. Data: 2002-08-23 07:38:28

Temat: NARUSZENIE WOLNOSCI SLOWA !!!!!!!!!!
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Okazuje suie ze zyjemy w naprawde w Katolickim Talibanie!!!!!!
Jeszcze mialem jakies zludzenia co do tego ale niestety to prawda
Wyobrazcie sobie ze gdy dzis chcialem wejsc na swoje www okazalo sie ze STRONE
ZABLOKOWANO z POWODOW REGULAMINOWYCH.
JA sie pytam jakich ?
Wielu z was bylo na niej nie raz?
Czy ja tam mam zdjecie Adolfa i seksu ze zwierzetami czy sadomaso z malymi
dziecmi ???????
No nie.
Sa tam tylko informacje o Laja Jodze tradycji HIMAVANTI.
Ze jeden z nauczycieli jest podejrzanym w idiotycznej sprawie to wiem, ale to
nie ma nic wspolnego z tym co uczyl BABA SIVANANDA!!!!!
A moja podstrona tyczy jego nauk !!!!!!!
Wiec jakim prawem mi ja zamkneli ????????
Jezeli zalezy cie na rozwijaniu najstarszego serwisu ezoterycznego w Polsce to
pisz do ONETU protesty!

pozdrawiam
Indrapani

1. Data: 2002-08-23 08:36:17

Temat: Re: NARUSZENIE WOLNOSCI SLOWA !!!!!!!!!!
Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufolud rozstawil szeroko macki, splunal i cicho
<news:7ebe.000004af.3d65e673@newsgate.onet.pl> zapiszczal:

> Okazuje suie ze zyjemy w naprawde w Katolickim Talibanie!!!!!!

o witam kochanego indrapani!

pamietam swego czasu nasza slodka wymiane zdan
i twoje podejrzenia co do czajacego sie pod naszymi lozkami kleru.
ale ale - co sugerujesz umilowany indrapani?
iz onet stanowi niezachwiana katolicka twierdze
czy tez moze ze jest taka twierdza posrod innych podobnych twierdz?

mam nieodpartw wrazenie, ze aby zamknac komus strone
musi nastapic juz jakis rzeczywiscie krytyczny incydent.
jesli, jak zdajesz sie twierdzic, chodzi tu o dyktature katolikow
to dlaczego nie dzialaja oni tak stanowczo np w przypadku
urbana i jego ostatniej publikacji o papiezu (nawet tv nie chciala
cytowac -
- musial byc bardzo "gesty" artykulik)
dlaczego uczerpili sie oni ciebie, was ..
najpierw zamykaja w wiezieniu jedna osobe, teraz zamykaja wam strone
www..
jakis powod musi byc..
i nie jest to bynajmniej nagonka katolickich talibow...
choc oczywiscie masz prawo to tak odbierac..

--
trenR
gg #1290613

1. Data: 2002-08-23 08:56:57

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kim jest człowiek, który groził papieżowi?

"Życie Warszawy" zastanawia się kim jest człowiek, który groził, że zabije
papieża i który został zatrzymany przez służby specjalne.

/AFP

Chodzi o Ryszarda M., ps. "Mohan", 38-letniego guru sekty Himavanti. Czy
jest niezrównoważonym psychicznie przeciwnikiem Kościoła, groźnym guru sekty
czy ofiarą nietolerancji religijnej? - pyta stołeczna gazeta.

M. został zatrzymany w Gdańsku, w przededniu przyjazdu papieża. Trafił za
kraty za nawoływanie do waśni religijnych, do zabicia Jana Pawła II oraz za
znieważanie papieża. Odpowie też za wysłanie listów z pogróżkami do redakcji
"Kulis". Żądał w nich miliona euro okupu, grożąc dziennikarzom w razie
odmowy śmiercią.

"Mohan" jako guru sekty wymagał od swych wiernych - werbowanych na
pielgrzymkach, w szkołach i przez Internet - absolutnego posłuszeństwa i
zaufania. Pod pozorem nauki jogi i ćwiczeń duchowych, wpajał swoim uczniom
nienawiść do Kościoła katolickiego. W 1996 r. wysłał do ówczesnego przeora
klasztoru na Jasnej Górze list zaczynający się od słów: "Dla szefa SS
katolickiego gestapo z Jasnej Góry". Później inicjował ataki na episkopat,
sędziów i prokuratorów.

Dopóki nie zaczął słać gróźb, traktowaliśmy go jak większość podobnych
dziwaków. Obecnych ostrzeżeń nie można jednak bagatelizować - mówi oficer
Komendy Głównej Policji.

"Życie Warszawy" pisze, że na razie anonimowi hakerzy wyrzucili z Internetu
większość stron dotyczących Bractwa Himavanti.

1. Data: 2002-08-23 15:15:55

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r...@p...onet.pl wrote:

> Okazuje suie ze zyjemy w naprawde w Katolickim Talibanie!!!!!!
> Wyobrazcie sobie ze gdy dzis chcialem wejsc na swoje www okazalo sie
> ze STRONE ZABLOKOWANO z POWODOW REGULAMINOWYCH.
[...]
> JA sie pytam jakich ?
[...]
> Czy ja tam mam zdjecie Adolfa i seksu ze zwierzetami czy sadomaso z
> malymi dziecmi ???????

a czemu nie spytasz w Onecie z jakich powodów ją zablokowano? W jaki
sposób złamałeś regulamin?

Z tego co pamiętam, to jest więcej punktów w tym regulaminie...

Czemu zaraz zwalasz winę na katolicyzm?

Pozdrawiam,
Krzysztof

1. Data: 2002-08-23 16:33:01

Od: "paola" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> napisał w wiadomości
> [...]

Onet fakt to dziwny portal. Istnieje pewne tam forum na temat papieza i jego
pielgrzymki. Obecnie ono dziala, sa tam praktycznie tylko zamieszczone
pochlebne opinie na temat Jego osoby i Jego wizyty.
Wczesniej przed Jego wizyta staralam się poznac opinie ludzi na temat ojca
swietego i jego przyjazdu. Forum wowczas nie dzialalo a jedyne co mozna bylo
przeczytac to tytuly i male fragmenciki postow. Wiekszosc z nich wskazywala
na to ze sa to malo pochlebna opinie zwlaszcza na temat kosciola.
Oczywiscie kazdy moze powiedziec ze sie czepiam, ze awaria serwera etc. mimo
to byla to jedyna awaria jaka pamietam na forum, na ktore od paru lat dosyc
czesto wchodze. /ale juz nie zamierzam/

A swoja droga wolnosc slowa to czesto niestety to tylko idea, zwlaszcza w
naszym t.

Psycholog w Bielsku
cześść :o))) paskudy kochane
przyjaźń