NASLADZAM SIE !!!

11. Data: 2010-06-12 14:40:51

Temat: Re: NASLADZAM SIE !!!
Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-12 06:30, Panslavista pisze:

> Ja nie idę rabować komunistów, ani ich wyzyskiwać, to oni rabowali i nadal
> chcą rabować mnie, moją rodzinę i ogólnie Polaków i Polskę. I to jest ta
> malusieńka różnica w powodach do strzelania.

A skąd są te wasze arystokratyczne majątki? Chyba nie powiesz że z
ciężkiej pracy? Że te wielotysięczno hektarowe majątki ziemskie to owoc
waszej orki i karczowania lasów? Że nie rugowaliście biedaków z ich
poletek żeby zwiększyć swój stan posiadania? Że te kamienice w miastach
sami wybudowaliście, na dodatek nie robiąc nikomu krzywdy?.

Wiesz Panslav, gdybym ja był Hrabią to chyba zapadłbym się pod ziemię ze
wstydu za swoich przodków.

12. Data: 2010-06-12 15:08:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Ciężka praca nie zmienia naszego statusu. To jest chore i wymaga
> uzdrowienia.

Zmienia. Mowie z wlasnego doswiadczenia.

13. Data: 2010-06-12 15:16:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jadrys" <C...@y...com> wrote in message news:hv069g$b7e$2@news.onet.pl...

> [...]
> sami wybudowaliście, na dodatek nie robiąc nikomu krzywdy?.
>
> Wiesz Panslav, gdybym ja był Hrabią to chyba zapadłbym się pod ziemię ze

Masz wyprany mózg fałszywym opisem tamtych lat. Król przydzielał ziemię
(majątki) wojownikom w nagrodę za zasługi, z jednoczesnym uszlachceniem -
parch i chłop nie miał prawa posiadać ziemi. Czyli nie rugowaliśmy chłopstwa
z ziemi. To panowie dawali chłopom nadziały ziemi, aby mogli się wyżywić
Oczywiście chłop musiał dawać daniny na rzecz dworu (podatki w naturze),
jak dwór dawał i płacił takoż wyżej. Dwór także pokrywał wydatki wojenne -
dawał ludzi i materiał wojenny, wyżywienie. Czyli to samo co teraz, z tym,
że teraz jest mnóstwo socjalizdycznych (i parchatych) łap po drodze ,
wyrywających kawałki z postawu sukna, tak, że później brakuje np. na
regulację rzek itp.
Oczywiście nie wszytkie majątki należały do arystokracji. Reszta należał
do króla i ten poprzez swoich urzędników zakładał na tych ziemiach wsie i
miasta, w których mieszkali kmiecie (wolni chłopi) i mieszczanie. Te zakłady
powstawały na prawie polskim bądź niemieckim, co nie znaczy, że mieszkali
tam Niemcy. To była inna organizacja akiej wsi lub miasta. Do zaborów były
także miasta prywatne.
Takim miastem były Gorlice, dopiero CK administracja je upaństwowiła. W
Gorlicach nie mogli osiedlać się Niemcy i parchy.
Dużo możnaby na ten temat napisać, ale nie zamierzam pisać podręcznika
historii dla żydokomuchów, gdyż pranie mózgów u tych osobników zostawiło
ślady w postaci trwałych ich uszkodzeń.

14. Data: 2010-06-12 15:50:36

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Zmienia. Mowie z wlasnego doswiadczenia.
może nie wszystkim tak samo i dlatego on w to nie wierzy

kiwiko

15. Data: 2010-06-12 17:07:10

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Masz wyprany mózg fałszywym opisem tamtych lat. Król przydzielał ziemię
> (majątki) wojownikom w nagrodę za zasługi, (ciach)

Ty no lepiej napisz kogo denuncjowałeś za komuny, że Ci tego majątku nie
zabrała.
Ty co się nie zczerwienili zabierali bez pytania.

E., z korzeniami

16. Data: 2010-06-12 17:11:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> Ty no lepiej napisz kogo denuncjowałeś za komuny, że Ci tego majątku nie
> zabrała.
> Ty co się nie zczerwienili zabierali bez pytania.
>
> E., z korzeniami

Nie mam majątku, a to co kupowałem było niszczone na różne sposóby.

17. Data: 2010-06-12 17:16:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> może nie wszystkim tak samo i dlatego on w to nie wierzy
Moze nie wszyscy tak samo pracuja. Zreszta sama praca to malo - trzeba
jeszcze uwazac na wydatki.

18. Data: 2010-06-12 17:34:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Równie dobrze może też kłamać.

--
CB

19. Data: 2010-06-12 20:10:20

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moze nie wszyscy tak samo pracuja. Zreszta sama praca to malo - trzeba
> jeszcze uwazac na wydatki.
ojej, jak to w życiu jednym lepiej innym gorzej się układa. Tyle spraw może
mieć na to wpływ

kiwiko

20. Data: 2010-06-12 20:13:47

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora